به گزارش ایرنا، سید ناصر اسحاقی روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگاران افزود: از این تعداد در بخش عکس 934 اثر تک عکس، 396 مجموعه عکس و در بخش فیلمنامه 278 فیلمنامه آزاد و 46 فیلمنامه اقتباسی بوده است.
او اظهار داشت: در بخش فیلم کوتاه نیز 421 اثر به دبیر خانه ارسال شده که از این تعداد 234 فیلم داستانی، 87 فیلم مستند، 38 فیلم پویانمایی و 62 فیلم تجربی هستند که در این جشنواره با هم رقابت خواهند کرد.
وی بیان کرد: آثار ارسال شده به این جشنواره از استانهای گیلان، زنجان، قزوین، البرز، مازندران، گلستان، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و اردبیل هستند.
دبیر شصت و یکمین جشنواره منطقه ‌ای سینمای جوان اردبیل با بیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره به اتمام رسیده است، گفت: هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه این جشنواره انجام شده و امیدواریم میزبان شایسته بوده و از آثار ارزشمند ارسال شده به این رویداد فرهنگی هنری نهایت استفاده شود.
اسحاقی افزود: شصت و یکمین جشنواره منطقه‌ ای سینمای جوان به میزبانی شهرستان مشگین‌شهر از 23 تا 26 مردادماه به مدت چهار روز با همکاری و مشارکت انجمن سینمای ایران و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار خواهد شد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.