مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: در حمایت از سرمایه‌گذاران و کارآفرینان چهار شهرک و ناحیه صنعتی جدید در مناطق مختلف استان اردبیل راه‌اندازی می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی نظری در نشست توسعه استان اردبیل اظهار کرد: این شهرک‌ها در حوزه دارویی، پتروشیمی، صنفی و برق و الکترونیک احداث شده و زمینه عملیاتی شدن طرح‌های مرتبط در این طرح‌ها فراهم می‌آید.
وی به طرح جامع خلخال و توجه به توسعه شهرک صنعتی این منطقه اشاره و خاطرنشان کرد: امیدواریم درر طرح جامع محدوده شهر به گونه‌ای دیده شود تا شهرک صنعتی در حریم قرار گیرد.
مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: با توسعه خلخال که دو سوم اراضی آن جزو اراضی تحت حفاظت است گسترش محدوده شهرک جدید سبب خواهد شد تا صنعتگران و تولیدکنندگان بتوانند زمینه اجرایی شدن طرح‌های پیشنهادی خود را در این شهرک مهیاشده ببینند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل نیز با بیان اینکه در نشان دادن ظرفیت و توانمندی روستاهای استان اردبیل تنها به اعداد و ارقام صوری و رقم تولیدات زراعی، باغی و دامی عادی نباید بسنده کرد، افزود: به دور از این اظهارات کلیشه‌ای و سهل‌الوصول ما باید در روستاهایی که برای آنها برنامه توسعه‌ای و اشتغال نوشته می‌شود به همگرایی تولید، بازاریابی و توزیع مناسب دست پیدا کنیم که انتظار می‌رود در این باب یک آسیب‌شناسی جدی درر جذب و هدایت سرمایه‌گذاران انجام شود.
خلیل نیکشاد توجه به مدیریت مواد زاید را در کنار پرهیز از خام‌فروشی یادآور شد و اظهار کرد: ما باید برنامه‌ریزی منطقی را داشته باشیم تا مشخص شود در کنار تولید 250 هزار تن لبنیات در این استان چه کار باید انجام دهیم تا صنایع راکد در این حوزه و سایر بخش‌ها از این وضعیت خارج شوند.
وی برندسازی را در کنار تقویت جریان‌های مثبت حمایت از تولیدات داخلی در بازارهای بین‌المللی اثرگذار معرفی کرد و گفت: ما هنوز در برندسازی عسل سبلان دچار سردرگمی هستیم چه برسد به اینکه بخواهیم در حوزه صنایع لبنی و فرآورده‌های باغی با تکیه بر یک برند جدید تولید محصول کرده و آن را روانه بازار کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.