محمد محب خدایی روز شنبه در جریان سفر به شهرستان مشگین شهر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مدت هر چند تعداد گردشگران وارد شده از برخی کشورهای خارجی کاهش یافته اما تعداد گردشگران ورودی از کشورهای همسایه از جمله آذربایجان و عراق رشد قابل توجهی نشان می دهد.
او با بیان اینکه اردبیل به لحاظ دارا بودن جاذبه های متعدد گردشگری در حوزه های طبیعی و تاریخی یکی از استان های سرآمد کشور است، اظهار داشت: با برنامه های جدید تدوین شده بزودی صنعت گردشگری در این استان شاهد رشد مضاعفی خواهد بود.
محب خدایی همچنین با اشاره به انتخاب مشگین شهر به عنوان آزمونه شهر گردشگر در کشور گفت: این انتخاب فرصت مناسبی برای توسعه زیرساخت های این شهرستان و شناسایی بیشتر آن در سطح ملی و فراملی است.
او افزود: شهرستان مشگین شهر به لحاظ دارا بودن مناطق گردشگری اصیل می تواند به مقصد گردشگران خارجی از جمله کشورهای اروپایی تبدیل شود.
همچنین با حضور محب خدایی مجتمع آبدرمانی قاینار ساوالان در شهرستان مشگین شهر افتتاح شد.
به گفته اکبر صمدی فرماندار مشگین شهر ، برای احداث این مجتمع بیش از 100 میلیارد ریال هزینه شده و شامل استخرهای مجزای مردانه ، زنانه ، استخرهای اختصاصی ، سونا جکوزی ، کافی شاپ ، رستوران و سایر امکانات رفاهی و خدماتی می باشد.
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.