به همت جهاددانشگاهی واحد استان اردبیل، کارگاه آموزشی "آشنایی با روش‌های درمان ناباروری و کمک باروری" برای مددکاران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان برگزار شد. 
به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، این کارگاه در راستای تفاهم‌نامه همکاری بین کمیته امداد امام خمینی(ره) و جهاددانشگاهی استان طی روزهای دوم و سوم مرداد در سالن جلسات این اداره کل برگزار گردید.   در این کارگاه مدیر حراست جهاددانشگاهی استان اردبیل بر پیشگیری و لزوم آشنایی خانواده‌ها با علل و عوامل تاثیرگذار در ناباروری تاکید کرد و افزود: ترغیب خانواده‌ها به ورزش، تغذیه سالم و رفع عوامل محیطی مضر از اقداماتی است که خانواده ها و نظام سلامت می‌تواند در جهت جلوگیری از بروز آن مؤثر انجام دهد.   فردین محمودی به آمادگی اکیپ درمانی جهاددانشگاهی اردبیل برای انجام اردوی جهادی برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد اشاره و تصریح کرد: مرکز درمان ناباروری قفقاز خدمات درمانی خود را با حداکثر تخفیفات برای مردم بویژه مددجویان ارائه می‌نماید. 
وی با اشاره به اهمیت درمان ناباروری و استفاده روش‌های نوین درمانی در مرکز درمان ناباروی قفقاز جهادانشگاهی اردبیل خاطرنشان کرد: به منظور کاهش میزان ناباروری در استان و هزینه‌های درمانی آن، طرح حمایت مالی از زوجین نابارور با همکاری دانشگاه علوم پزشکی در این مرکز اجرا می‌شود که گام مهمی در جهت خدمت به زوجین و خانواده‌ها محسوب می‌شود.  در پایان این کارگاه به سؤالات مددکاران توسط زینب رخیده، کارشناس مامایی و ندا چهره‌برقی، سوپروایزر مرکز درمان ناباروری قفقاز جهاددانشگاهی اردبیل پاسخ داده شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.