به گزارش ایرنا ، سیدناصر میرمرسلی روز جمعه در همایش پیاده روی با خانواده جاده ای خلخال افزود: استقبال گرم خانواده ها از همایش های پیاده روی با خانواده شهری و روستایی موجب شده تا این شهرستان در سال گذشته با برگزاری بیشترین تعداد همایش های پیاده روی با خانواده و توسعه ورزش های همگانی در بین آحاد مختلف جامعه رتبه برتر استان اردبیل را به خود اختصاص دهد.
وی گفت: در سال گذشته 27 مورد و در سه ماه اول امسال نیز 18 مورد همایش پیاده روی با خانواده در شهرها و روستاهای این شهرستان برگزار شد که این سطح برگزاری همایش های پیاده روی در نوع خود بی سابقه است.
او اظهارداشت: هیات ورزش های همگانی این شهرستان در سال 96 موفق به کسب عنوان برترین هیات ورزش های همگانی استان اردبیل و نیز عنوان هیات های ممتاز کشور از لحاظ برگزاری همایش های پیاده روی با خانواده و جشنواره های مختلف توسعه ورزش های همگانی شهری و روستایی شد.
وی با بیان اهمیت ورزش در کاهش بیماری های غیر واگیردار و عامل تندرستی و سلامتی ، روحی و روانی افراد از ورزش به عنوان عامل بازدارنده از تهدیدها و آسیب های اجتماعی گفت: توسعه و رونق ورزش همگانی در کنار تلاش برای ارتقای سطح ورزش قهرمانی همواره در دستور کار اداره ورزش و جوانان قرار دارد.
همایش پیاده روی جاده ای خلخال پیش از ظهر امروز از محل ورزشگاه تختی شهر خلخال آغاز و شرکت کنندگان به مسافت هشت کیلومتر از ورزشگاه تا تفرجگاه ازناو خلخال از مسیر جاده خلخال به خوجین ، تفرجگاه کمرخونه و در نهایت چشمه ازناو طی کردند.
در پایان این همایش ورزشی به قید قرعه به 40 نفر از شرکت کنندگان جوایز نقدی و تجهیزات ورزشی اهدا شد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.