رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: ریالی از اعتبارات سال 96 استان اردبیل به خزانه برگشت داده نشده و تا پایان تیرماه 100 درصد این اعتبارات جذب شده است.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، داود شایقی در سومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در سالجاری در اردبیل اظهار کرد: ما براساس برنامه سال‌های گذشته در قالب اقتصاد مقاومتی و تحقق آن برنامه‌ها و تعهداتی را از دستگاه‌های مختلف اجرایی شاهد بودیم که برای سالجاری نیز 28 دستگاه اجرایی استان اردبیل برنامه خود را ارائه کردند و ما در حال جمع‌بندی آنها هستیم.
وی به دو محور اصلی برنامه های اقتصاد مقاومتی در سالجاری اشاره و خاطرنشان کرد: در گام اول پروژه‌های مهم و تاثیرگذار در مسیر توسعه استان اردبیل مورد توجه قرار گرفته و ما با همفکری همه نهادها سعی می‌کنیم در عملیاتی شدن این پروژه‌ها کوشا باشیم.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: در وهله دوم ما امسال تعهد 20 هزار شغل که از سوی استاندار اردبیل مورد تاکید است را جزو برنامه‌ها و تعهدات نظارتی و اجرایی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف قرار دادیم که سعی خواهد شد در هر دوی این حوزه تلاشی جدی و واقعی را انجام دهیم.
شایقی به پیگیری پروژه راه آهن اردبیل – میانه از سوی استاندار اردبیل و مدیران مرتبط اشار کرد و گفت: با وجود محدودیت منابع اعتباری ما موفق به جلب مشارکت بانک ملی در پرداخت فاینانس به راه آهن اردبیل شدیم که براساس تعهد انجام شده قرار است سالانه 250 میلیارد تومان در این حوزه منابع تزریق شود.
وی بیان کرد: در کنار 750 میلیارد تومان فاینانس قرار است دولت نیز در سه سال 500 میلیارد تومان منابع اعتباری تزریق کند تا با یک هزار و 250میلیارد تومان بتوان این پروژه را در سال 99 به سرانجام رساند.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل به نصب روزشمار و تلویزیون شهری برای اطلاع‌رسانی از آخرین وضعیت احداث راه آهن در میادین مختلف شهر خبر داد و اظهار کرد: نصب تابلوی روزشمار و تلویزیون شهری انجام شده و به زودی با فعال شدن آنها مردم به صورت زنده در جریان روند احداث راه آهن اردبیل در قطعات مختلف قرار خواهند گرفت.
شایقی همچنین به پایان مهلت جذب اعتبارات 96 اشاره کرد و گفت: هر چند فرصت هزینه‌کرد تا شهریور ماه تمدید شده اما با برگزاری جلسه جذب استان موفق شدیم تا 100 درصد اعتبارات 96 را در حوزه‌های مختلف انجام دهیم تا ریالی اعتبار این استان به خزانه برگشت نخورد.
وی رقم تخصیص و جذب کامل 300 میلیارد تومان را توسط دستگاه‌های دولتی یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما جای دارد از استاندار، معاونین، مدیران، ذیحسابان و رئیس خزانه استان قدردانی کنیم که ما را در جذب 100 درصدی کمک کردند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.