به گزارش ایرنا از اداره کل ورزش و جوانان، بهرام آقاخانی روز چهارشنبه افزود: در این دوره از مسابقات احتمال حضور 14 نفر از استان اردبیل وجود دارد که حضور 11 نفر ورزشکار و مربی قطعی شده و سه نفر دیگر در اردوی آمادگی تیم ملی هستند.
وی بیان کرد: در بازیهای آسیایی حضور سعید علی حسینی در رشته وزنه برداری، امیررضا کنعانی در رشته شمشیربازی و رضا دباغ اویسی و سالار شیخ لووند در رشته کانوپولو حتمی است.
او با بیان اینکه حسن پیررسول زاده دیگر ورزشکار اردبیلی در رشته جودو هم اکنون در اردوی تیم ملی به سر می برد و هنوز فدراسیون اسامی نفرات اعزامی را اعلام نکرده است، اظهار کرد: علی اشکانی به عنوان سرمربی و احد پازاج به عنوان مدیرفنی تیم های ملی کشتی فرنگی دیگر نمایندگان اردبیل در بازیهای آسیایی جاکارتا هستند.
آقاخانی گفت: در بازیهای پارا آسیایی 2018 جاکارتا هم حضور حسن جعفری و مصطفی شهبازی در رشته ورزشی گلبال، محسن طلوعی در رشته ورزشی بسکتبال با ویلچر آقایان، زهرا حبیبی در رشته ورزشی بسکتبال با ویلچر بانوان و جلیل باقری جدی در رشته دوومیدانی از اردبیل قطعی است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: هنوز ترکیب تیم ملی وزنه برداری معلولان مشخص نشده ولی شانس حضور و اعزام مجید فرزین قهرمان آسیا، جهان و پارالمپیک بیشتر است و ضمن اینکه محمد پرنیا در رشته ورزشی گلبال در اردوی تیم ملی است و شانس حضور در این رقابت ها را دارد.
وی با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی در رشته های مختلف ورزشی در سال جاری در اردبیل اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان مانند سنوات گذشته از قهرمانانان ورزشی حمایت و پشتیبانی لازم را انجام خواهد داد تا با حضور مقتدرانه در میادین بین المللی برای کشورمان افتخار کسب کنند.
/60166130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.