فرماندار اردبیل گفت: در حوزه آب شرب در اردبیل زنگ خطر و آژیر قرمز به صدا درآمده و باید به دنبال راه چاره‌ای برای تامین آب شرب در این شهر پرجمعیت باشیم.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، جواد زنجانی در جلسه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان اردبیل اظهار کرد: استراتژی اول ما در شهر اردبیل توجه به تامین آب شرب برای شهروندان است که در سال‌های گذشته این مساله مورد غفلت واقع شده و چندان اقدام دوراندیشانه در این حوزه انجام نشده است.
وی نگاه جامع به مساله آب در اردبیل را در یک افق 20 ساله با تامین اولویت‌دار آب شرب، بخش صنعت و کشاورزی یادآور شد و خاطرنشان کرد: ما از لحاظ کمی و کیفی در تامین آب شرب در اردبیل دچار مشکل جدی هستیم و در این زمینه زنگ خطر و آژیر قرمز به صدا درآمده است.
فرماندار اردبیل گفت: به موازات کارهایی که به صورت مقطعی و میان مدت انجام می‌شود باید در افق 20 ساله برای تامین آب شرب 850 هزار نفر جمعیت شهر اردبیل تدبیری درست بیندیشیم چرا که این جمعیت نه قابل جابجایی هستند و نه هجرت می‌کنند.
زنجانی افزود: اقتصادی‌ترین و فنی‌ترین روش‌ها در تامین آب شرب باید مورد توجه قرار گیرد تا به صورت کمی و کیفی بتوانیم دغدغه تامین آب شرب را در شهر اردبیل برطرف کنیم.
 
طرح‌های کلان قابل افتتاح در سفر رئیس جمهور معرفی شود
رئیس شورای اداری شهرستان اردبیل در ادامه با اشاره به سفر رئیس جمهور در مهرماه به استان اردبیل تصریح کرد: عمده افتتاح‌های ما در هفته دولت خواهد بود اما انتظار می‌رود طرح‌ها و پروژه‌های کلان قابل افتتاح در اردبیل به زمان سفر رئیس جمهور موکول شود.
زنجانی از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست؛ تا این پروژه‌های کلان را نظیر بیمارستان امام رضا، تروما، سد پیله سحران و طرح‌های قابل افتتاح در حوزه شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را جمع‌بندی کرده و در اختیار استانداری قرار دهند.
وی بیان کرد: قطعا بنیاد مسکن با تامین قیر رایگان به دهیاری‌ها در بحث زیرسازی و جدول‌گذاری در کنار آسفالت‌ریزی کمک خواهد کرد و پیش‌بینی می‌کنیم.
فرماندار اردبیل یکی از رویکردهای اصلی شهرستان را بحث اشتغال و توانمندسازی واحدهای فعال اعلام کرد و گفت: حفظ شغل در مراکز تولیدی موجود جدی‌تر از فعالیت‌های جدید تلقی می‌شود و باید با افزایش ظرفیت به شیفت کاری جدید این واحدها همتی جدی داشته باشیم.
زنجانی سهمیه شهرستان را از فرصت 20 هزار شغل مورد نظر در استان 6 هزار و 680 نفر اعلام کرد و افزود: تلاش می‌کنیم تا این مشاغل در حوزه‌های مختلف به ویژه کشاورزی و گردشگری تحقق پیدا کند.
وی در ادامه به راه‌اندازی میز خدمت در ادارات با هدف تکریم ارباب رجوع اشاره و تصریح کرد: باید در میز خدمت ارائه خدمات با حضور کارشناسان و مدیران حوزه‌های مختلف به نحوی انجام شود تا از سرگردانی ارباب رجوع و چرخیدن آنها در بخش‌های مختلف اداری جلوگیری شده و جلوی اتلاف وقت و سردرگمی مراجعین گرفته شود.
فرماندار اردبیل با اشاره به اینکه در قالب میز خدمت این بلاتکلیفی‌ها و سردرگمی‌ها حذف شده که نمونه موفق آن را در اداره کل امور مالیاتی استان به عینه مشاهده می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در فرمانداری اردبیل نیز تلاش می‌کنیم تا میز خدمت واقعی با ارائه خدمات متنوع به مردم و مراجعین را در طبقه همکف راه‌اندازی کرده و به انجام برسانیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.