سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از اختصاص هشت میلیارد تومان جهت تکمیل زیرساخت های 17 پروژه گردشگری این استان طی دو ماه اخیر خبر داد.

به گزارش ایلنا، نادر فلاحی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی با هدف تقویت تاسیسات گردشگری زیرساخت های لازم را در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

وی افزود: در وضعیت فعلی 17 پروژه سرمایه گذاری در این استان فعال است که به منظور تامین زیرساخت ها هشت میلیارد تومان هزینه شده است.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: از این تعداد یک پروژه در شهرستان نیر، پنج پروژه در شهرستان مشکین شهر، سه پروژه در شهرستان خلخال، دو پروژه در شهرستان گرمی، سه پروژه در پارس آباد و سه پروژه در اردبیل اجرا می شود.

به گفته فلاحی اداره کل حامی طرح های سرمایه گذاری است و در هر نقطه از استان طرح های سرمایه گذاری به اجرا درآمده در تامین زیرساخت ها مشارکت شده است.

وی ادامه داد: زیرساخت هایی از جمله برق رسانی، راهسازی، آسفالت ریزی، سرویس بهداشتی، آب رسانی، گازرسانی  و مرمت و بازسازی در پروژه های سرمایه گذاری اعمال می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.