همزمان با دومین روز از هفته استان اردبیل و با حضور اصحاب هنر سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان در اردبیل برگزار شد.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در این مراسم از برگزیدگان بخش‌های هنرهای اجرایی، نمایشنامه‌خوانی، نمایش کودک و اجراهای تجربی در نگارخانه خطایی اردبیل تجلیل شد.
دبیر سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان در این مراسم اظهار کرد: در این جشنواره 30 اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه ارسال شده بود که از بین آنها 6 اثر در بخش هنرهای اجرایی، 9 اثر در بخش نمایشنامه‌خوانی، 5 اثر در بخش نمایش کودک و 7 اثر نیز در بخش اجراهای تجربی با هم رقابت کردند.
محمدباقر نباتی مقدم خاطرنشان کرد: برای این جشنواره آثاری از استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، غربی و زنجان ارسال شده بود که تلاش کردیم در سومین جشنواره آثار منتخب را در نگارخانه خطایی، موزه شهرداری اردبیل، تالار دکتر جابر عناصری و سینما سبز اردبیل به معرض اجرا بگذاریم.
وی بیان کرد: در این دوره از جشنواره 23 داور اعم از استانی و ملی آثار هنرمندان را مورد بررسی قرار دادند که در نهایت از بین آثار در هر بخش از سه اثر ممتاز با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
دبیر سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان با قدردانی از دستگاه‌های مختلف اجرایی در برگزاری این رویداد مهم هنری در استان اردبیل گفت: از همراهی اتاق بازرگانی اردبیل، شهرداری و شورای شهر، حوزه هنری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر نهادها که ما را در برگزاری این دوره از جشنواره یاری کردند قدردانی می‌کنیم.
در سومین جشنواره خصوصی تئاتر عنوان که به دلیل تاخیر در آئین اختتامیه آن با گله‌مندی اصحاب هنر و فرهنگ همراه بود از برگزیدگان بخش پژوهش و رسانه نیز با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد تا این دوره از جشنواره نیز درر تقارن با هفته استان اردبیل به پایان رسیده تا در سال‌های آینده شاهد برگزاری دوره جدیدی از این جشنواره نمایشی باشیم .
در این مراسم همچنین شرکت کنندگان به یاد مرحوم مجید واحدیزاده پیشکسوت عرصه تئاتر و نمایش یک دقیقه سکوت کرده و با نثار فاتحه و صلوات یاد این بزرگ مرد عرصه هنر استان اردبیل را گرامی داشتند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.