رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: تیم جوانان آقایان عازم بحرین شده‌اند و همین تیم در قالب تیم ملی در AVC CUP شرکت خواهد کرد که امیدواریم بتوانند از گذشته والیبال کشور دفاع کنند. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، احمد ضیایی در جمع خبرنگاران در اردبیل با بیان اینکه تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران از 26 تیرماه اردوی آمادگی را در داخل کشور شروع کرده است، گفت: با توجه به اینکه در پیش رو بازی‌های آسیایی جاکارتا را داریم، تیم باید با اقتدار در مسابقات شرکت کند و بعد از بازی‌های آسیایی جاکارتا، تیم ملی عازم مسابقات قهرمانی جهان خواهد بود که در دو کشور بلغارستان و ایتالیا برگزار خواهد شد. 
وی افزود: تیم جوانان آقایان عازم بحرین شده‌اند و همین تیم در قالب تیم ملی در AVC CUP شرکت خواهد کرد که امیدواریم بتوانند از گذشته والیبال کشور دفاع کنند. 
ضیایی خاطرنشان کرد: در خصوص بانوان نیز، رده بزرگسال در حال کسب آمادگی برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا هستند.  رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: برای سال آینده تلاش خواهیم کرد تا اردبیل به عنوان میزبان مسابقات ملی و بین‌المللی والیبال انتخاب شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.