به گزارش ایرنا، علیرضا علیپور روز پنجشنبه در دوره آموزشی یکروزه دهیاران شهرستان نیر افزود: سرمایه گذارانی که مایل به سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی، صنعت و خدمات اعم از تعاونی ها و غیر تعاونی می باشند می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.
وی بیان کرد: در حال حاضر فرصت خوبی از سوی دولت در جهت اشتغالزایی جوانان بوجود آمده و تسهیلات بانکی نیز به متقاضیان داده خواهد شد و نیاز است اطلاع رسانی بموقع و راهنمایی جوانان به این سمت صورت گیرد .
او اظهار داشت: هدف دهیاران باید توسعه همه جانبه روستا باشد و نباید فقط به کارهای عمرانی اتکا نمایند ،عمده ترین نیاز امروز جامعه تولید و اشتغال می باشد که باید در صدر برنامه ها قرار گیرد .
فرماندار نیر به حمایت ویژه دولت از سرمایه گذاران بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: فرمانداری آماده حمایت از سرمایه گذاران در روستاها می باشد و دهیاران در راستای ایجاد بستر مناسب برای آنها اقدام کنند.
فرماندار نیر گفت: موفقیت ما در گرو توجه به عمران و آبادانی روستاهاست در غیر این صورت هر چقدر اعتبار هم زیاد شود، توسعه پایداری ایجاد نخواهد شد.
علیپور اظهار داشت : دولت تدبیر و امید تلاش مضاعفی برای توسعه مناطق کمتر برخوردار و کاهش فاصله بین نقاط کمتر توسعه یافته و توسعه یافته خواهد داشت.
نیر در 30 میلومتری جنوب غرب اردبیل واقع است.
7116/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.