مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی و غرور ملی می‌شود.

به گزارش ایلنا، بهرام آقاخانی در مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان اردبیل با بیان اینکه موفقیت‌های ورزشی استان در رشته والیبال نشان می‌دهد که برنامه‌ریزی و مدیریت مناسب در این رشته وجود داشته است، گفت: سرمایه‌گذاری در ورزش باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی و غرور ملی می‌شود.

وی با بیان اینکه در والیبال استان موفقیت‌های چشمگیری در میزبانی مسابقات بین‌المللی در سال گذشته داشتیم، افزود: علاقمندی مردم به ورزش والیبال بعد برگزاری مسابقات بین‌المللی در اردبل بیشتر شده است.

آقاخانی با بیان اینکه اداره کل ورزش و جوانان استان نگاه ویژه و حمایتی به والبیال دارد، گفت: در کنار هیات والیبال استان از میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی و بحث آموزش والیبال حمایت می‌کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: از هیات والیبال استان انتظار داریم تلاش و کوشش چهار سال گذشته را افزایش داده و به درجه احسنت برساند و اردبیل را به یکی از قطب‌های والیبال کشور تبدیل کند.

وی اظهارامیدواری کرد: رئیس هیات والیبال با همدلی و همراهی بیش از پیش به اهداف مدنظر برسد. همچنین از صاحبنظران این رشته نیز خواست تا هیات را در این زمینه همراهی کنند.

آقاخانی به ضرورت آموزش در والیبال تاکید کرد و گفت: توجه جدی به شهرستان‌ها برای آموزش و استعدادیابی نیز بسیار مهم است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل با بیان اینکه مسابقات و برنامه‌ها باید بر اساس تقویم ورزشی منسجم برگزار و اجرا شوند، افزود: در تجهیز هیات‌های شهرستانی نیز نیازمند یاری فدراسیون هستیم.

وی ادامه داد: در بحث میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی نیز صاحب تجربه هستیم و زیرساخت‌ها نیز آماده هستند که در همین راستا از فدراسیون انتظار داریم برای میزبانی اردبیل برای مسابقات ملی و بین‌المللی والیبال اهتمام ویژه داشته باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.