رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران گفت: اردبیل برای داشتن تیم در سوپرلیگ والیبال پتانسیل خوبی دارد.

به گزارش ایلنا، احمد ضیایی در مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان اردبیل با بیان اینکه ورزش اردبیل می‌تواند نقطه قوتی در کشور باشد، گفت: ورزش در بحث‌های اقتصادی و تجارت حرف اول را می‌زند و تجارت در ورزش یک صنعت است.

وی افزود: ورزش در دنیا یکی از تاثیرگذارترین اموری است که می‌تواند در بحث اشتغال، کارآفرینی و ایجاد درآمد برای مردم نقش آفرینی کند.

ضیایی با بیان اینکه جوانان قوه فعال جامعه هستند، تصریح کرد: قوه فعال جامعه دنبال اشتغال است و در همین راستا باید در بعد ورزشی بستر کار فراهم شود.

رئیس فدراسیون والیبال به ضرورت بررسی نقش ورزش در اقتصاد جامعه تاکید و خاطرنشان کرد: در همین راستا باید نگاه خوب و عاقلانه به ورزش داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جامعه تک صدایی به جایی نمی‌رسد، گفت: باید بستر کار را برای مخالفان و منتقدان فراهم کنیم تا آنان نیز در والیبال استان و کشور بتوانند نقش ایفا کنند.

ضیایی با بیان اینکه اردبیل دارای قهرمانان بزرگ در رشته‌های مختلف ورزشی است، افزود: در رشته والیبال نیز می‌توان در سوپر لیگ تیم خوبی از اردبیل داشته باشیم.

رئیس فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی ایران به ضرورت ایجاد بستر برای جذب اسپانسر در زمینه ورزش تاکید و تصریح کرد: ما نیز در فدراسیون تلاش می‌کنیم تا برای سال آینده میزبانی مسابقات ملی و بین‌المللی والیبال به اردبیل اختصاص یابد و همچنین رایزنی می‌کنیم تا تیم ملی کشورمان در اردبیل اردو بزند.

وی همچنین از رئیس هیات والیبال استان خواست بستر را برای استعدادیابی از کودکان بی‌بضاعت استان فراهم کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.