به گزارش ایرنا، بهرام آقاخانی روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان اردبیل افزود: هم اکنون 350 نفر در استان اردبیل فقط در رده سنی نوجوانان به صورت سازمان یافته و حرفه ای در این رشته ورزشی فعالیت می کنند.
وی اظهار داشت: بعد از برگزاری مسابقات انتخابی والیبال جهان در اردبیل در سال گذشته تعداد بانوان ورزشکار در رشته ورزشی والیبال هم در استان به 2 برابر افزایش یافته است.
وی با اشاره به وجود 2 سالن ورزشی استاندارد در اردبیل بیان کرد: این استان آمادگی میزبانی مسابقات جهانی و بین المللی در همه رشته های ورزشی از جمله والیبال را دارد.
او با بیان اینکه شور و نشاط اجتماعی و غرور ملی با سرمایه‌گذاری در ورزش ایجاد می شود، اضافه کرد: فدراسیون والیبال یکی از فدراسیون های ورزشی موفق در کشور بوده و توانسته افتخارات زیادی برای کشور در میادین جهانی و بین المللی کسب کند و باعث افزایش شور و نشاط و غرور ملی مردم شود.
آقاخانی گفت: با توجه به استعدادها و قابلیت های جوانان اردبیل فاصله اردبیل با سطح اول والیبال کشور قابل جبران است و با برنامه ریزی مناسب می توان والیبال این استان را به جایگاه حقیقی خود در کشور رساند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: با همدلی و همکاری و با استفاده از همه ظرفیت ها از جمله پیشکسوتان، صاحبنظران و خاک خوردگان والیبال شاهد توسعه و رونق این رشته ورزشی در استان خواهیم بود.
وی استعدادیابی، برگزاری کلاس های آموزشی برای مربیان و داوران، تنظیم تقویم ورزشی منظم، توجه به هیات والیبال شهرستانهای استان، فراهم کردن تجهیزات ورزشی شهرستانها و تعامل هیات والیبال با فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان را در توسعه و پیشرفت رشته ورزشی والیبال استان مهم دانست.
در این مجمع انتخاباتی نادر فلاحی که تنها کاندیدای ریاست هیات والیبال بود، از مجموع 17 رای ماخوذه با کسب 17 رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات والیبال استان اردبیل انتخاب شد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.