به گزارش ایرنا ، احمد ضیایی روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان اردبیل افزود: با توجه به میزبانی شایسته اردبیل در برگزاری مسابقات انتخابی والیبال جهان و اعلام آمادگی مسئولان استان ، مسابقه بین المللی والیبال با حضور ملی پوشان در این استان برگزار می شود.
وی اظهار داشت: اردوی آمادگی تیم ملی والیبال کشورمان از 26 تیرماه آغاز شده و این تیم به بازی های آسیایی جاکارتای اندونزی اعزام خواهد شد.
او افزود: بعد از اتمام بازی های آسیایی اندونزی تیم ملی والیبال کشورمان به مسابقات قهرمانی جهان که در کشورهای ایتالیا و بلغارستان برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.
ضیایی گفت: تیم ملی والیبال جوانان کشورمان نیز هم اکنون در اردوی آمادگی در کشور بحرین است و بعد از اتمام اردو به مسابقات کاپ کنفدراسیون آسیا اعزام خواهد شد.
رییس فدراسیون والیبال همچنین افزود: فیزیک بدنی جوانان و ورزشکاران استان اردبیل بسیار خوب است و درصورت تامین زیرساخت های لازم و فراهم کردن امکانات ورزشکاران این استان در تمام رشته های ورزشی به ویژه والیبال حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.
در این مجمع انتخاباتی نادر فلاحی که تنها نامزد ریاست هیات والیبال بود، از مجموع 17 رای ماخوذه با کسب 17 رای به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات والیبال استان اردبیل انتخاب شد.
6130/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.