به گزارش ایرنا ، بهزاد ستاری روز چهارشنبه در آیین افتتاح مجتمع مسکونی مددجویان خلخال افزود: در هفته بهزیستی امسال 41 واحد مسکونی مددجویی در مناطق مختلف استان مورد بهره برداری قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه برای ساخت 41 واحد مسکونی مددجویی استان 7 میلیارد و 500 میلیون ریال از محل های اعتباری مختلف بدون لحاظ قیمت زمین و سایر هزینه ها اعتبار هزینه شده ، گفت: مجتمع مسکونی مددجویی خلخال در روستای خوجین شامل 6 واحد مسکونی است که برای اجرا و تکمیل هر یک از این واحدها بیش از 490 میلیون ریال هزینه شده است.
وی با قدردانی از تلاش بنیاد مسکن خلخال در ساخت واحدهای مسکونی مددجویی خلخال اظهار داشت: زمین این مجتمع بصورت رایگان تامین شد.
ستاری همچنین به اعطای تسهیلات بلاعوض به خانواده های متقاضی مسکن دارای 2 معلول و بیشتر در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: این خانواده ها در مناطق روستایی از 300 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض و در مناطق شهری از 180 میلیون ریال تسهیلات بلاعوض دولتی بهره مند می شوند.
وی افزود: هزینه انشعاب آب ، برق و گاز خانواده های مددجوی زیرپوشش که از مسکن مددجویی دولتی و یا خیر ساز بهره مند می شوند در مناطق شهری ور وستایی استان اردبیل رایگان است.
دکتر بشیر خالقی ، نماینده مردم شهرستان های خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی نیز در این آیین خواستار شناسایی خانواده های بی بضاعت مالی و فاقد مسکن آبرومند غیر تحت پوشش بهزیستی و سایر نهادهای حمایتی از سوی مسئولان نهادهای حمایتی شد.
در استان اردبیل تاکنون حدود 50 هزار نفر افراد معلول شناسایی شده و از این تعداد 20 هزار نفر تحت پوشش بهزیستی قرار گرفته است. سه هزار و 780 زن سرپرست نیز از کمک های این سازمان بهره مند هستند.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.