مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: هم اکنون 6 هزار نفر در قالب نهضت حفظ قرآن در مراکز مختلف مشغول یادگیری و حفظ آیات الهی هستند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، سیدناصر اسحاقی در مراسم تجلیل از حافظان قرآن کریم ویژه دختران در اردبیل اظهار کرد: در گرامیداشت دهه کرامت و ایام ولادت حضرت معصومه (س) این برنامه تجلیل در حال انجام است تا از 15 نفر از دختران حافظ کل قرآن کریم تجلیل و تکریم کنیم.
وی با اشاره به اینکه بیش از 300 نفر در استان اردبیل در آستانه حفظ قرآن کریم قرار گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: ما این برنامه را با توان مضاعف‌تر و با مشارکت تشکل‌های مردم‌نهاد دنبال می‌کنیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر راه‌انازی نهضت حفظ قرآن به ویژه در بین نوجوانان و جوانان در استان اردبیل 6 هزار نفر مشغول یادگیری و حفظ قرآن کریم هستند.
اسحاقی افزود: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با تدارک مراکز و مجموعه‌‌های تلاش می‌کند تا به تقویت این نهضت عظیم کمک کند که در این راستا از خانواده‌ها انتظار داریم فرزندان خود را برای آموزش و حفظ قرآن بیشتر ترغیب و تشویق کنند.
وی بیان کرد: انس با قرآن و آشنایی نوجوانان و جوانان با کلام الهی زمینه سلامت جامعه و تربیت و تعالی شایسته نسل آینده را فراهم می‌آورد که در این باب همه باید به رسالت و وظیفه خطیر خود به شایستگی عمل کنند.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: ما در فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در کنار سایر نهادهای فرهنگی و مجموعه‌های غیردولتی در فصل تابستان برنامه‌های متنوعی را تدارک دیدیم تا نهضت قرآن خوانی و حفظ آن به شکل فراگیر اتفاق بیفتد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.