رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: با توافق ادارات کل ورزش و جوانان و فدراسیون اتومبیلرانی با تخصیص زمین در هفت استان کشور پیست موتورسواری و اتومبیلرانی راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ایلنا، محمود صیدانلو در مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اردبیل گفت: یکی از مشکلات فدراسیون و هیات‌های استانی برای ایجاد پیست موتورسواری عدم تخصیص زمین مناسب برای این منظور است.

وی با بیان اینکه در این راستا تاکنون موفق شده ایم که زمین مورد نیاز را در هفت استان کشور برای هیات ها تحویل بگیریم، تصریح کرد: برای ایجاد پیست در استان اردبیل نیز پیگیر هستیم که نتیجه بخش بوده و هم اکنون در مرحله گرفتن زمین در یکی از شهرستان های این استان قرار داریم.

صیدانلو ادامه داد: در چهار سال گذشته در هیچ یک از استان‌ها چه از ردیف ملی و چه استانی پیستی احداث نشده و ما حتی در ساخت ورزشگاه علی دایی در استان اردبیل چنین پیش‌بینی را نداشتیم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در پایان گفت: در هفت استان کشور با تخصیص 20 هکتار زمین در هر استان قرار است با همکاری فدراسیون پیست‌های موتورسواری و اتومبیلرانی احداث شود که در این زمینه امیدواریم استان اردبیل نیز پیشقدم شده و فضای احداث این پیست در سال‌‌های آینده فراهم شود.

گفتنی است مجمع انتخاباتی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی اردبیل برگزار و عزیز تراز با 15 رای برای چهار سال در سمت رئیس این هیات ابقاء شد.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.