به گزارش ایرنا ، علی رحمتی روز دوشنبه با بیان اینکه این میزان تردد توسط 64 سامانه تردد شماری در 32 نقطه از راه های استان به ثبت رسیده، افزود:در این مدت یک میلیون و 892 هزار تردد به استان وارد و یک میلیون 880 هزار تردد نیز از استان خارج شده است.
وی جاده اردبیل- آستارا را با حدود 3 میلیون تردد، پر ترددترین و جاده خلخال- اسالم را با 76 هزار و 480 تردد، کم ترددترین راه استان در فصل بهار عنوان کرد.
رحمتی با اشاره به ثبت 13 هزارو 912 تخلف توسط دوربین های ثبت پلاک و ارسال آن به پلیس راه تشریح کرد:هم اکنون 27 دوربین ثبت تخلف در جاده های استان فعال بوده و مراحل نصب و اجرای 24 مورد دیگر نیز درحال اجراست.
عضو شورای ترافیک استان اردبیـل سرعت متوسط در تمامی محورها را 71/7دهم کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود : بیشترین درصد تخلف از سرعت مجاز در جاده قره آغاج به بران در جاده اردبیل - مغان به ثبت رسیده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیــل گفت:حدود 8 درصد وسایط نقلیه عبوری از جاده های استان که بیش از 2 میلیون و 85 هزار تردد را شامل می شود دارای سرعتی بیش از سرعت مجاز بوده اند.
رحمتی از مسافران خواست با رعایت کامل قوانین،سرعت مطمئنه و مجاز در ایام تابستان سفر کنند، به ازای هر 2 ساعت رانندگی 15 دقیقه استراحت کرده و از طریق سامانه 141 مرکز مدیریت راهها از آخرین وضعیت جاده ها مطلع شوند.
6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.