وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه سفر خود به شهرهای استان اردبیل به مشگین شهر رفت و از کارخانه کامیون سازی و مرکز فنی و حرفه ای این مجموعه بازدید کرد. 
در این بازدید علی ربیعی از بخش های مختلف این کارخانه به ویژه مرکز آموزش و مهارت آموزی نیروهای شاغل این کارخانه بازدید کرد و در جمع کارگران در حال آموزش کامیون سازی مشگین شهر اظهار کرد: من ه مزمانی کارگر بودم و در کارخانه ماشین سازی در قسمت رنگ سپس کنترل کیفی فعالیت داشتم و امروز نیز به کارگر بودن خود افتخار می کنم. 
وی خاطرنشان کرد: من دست تک تک کارگران این کشو را که در اعتلای قدرت و اقتدار این کشور تلاش می کنند، می بوسم و قطعا از دیدار امروز با کارگران این کارخانه در دفتر خاطراتم مباحثی را به نگارش درمی آورم. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صاحب این کارخانه کننده کار است و چندین بار لوح تقدیر از وزارت کار و رفاه اجتماعی گرفته و یقین داریم در سال های نه چندان دور از این کارخانه بهترین کامیون ها روانه بازار مصرف خواهد شد. 
ربیعی در جریان این بازدید عکس یادگاری با کارگران و حرفه آموزان شرکت صنعتی حدیدمبتکران و کامیون سازی مشگین شهر گرفت 
بیمارستان تامین اجتماعی در مشگین شهر احداث می شود
 علی ربیعی با حضور در مشگین شهر اظهار کرد: با مطالعاتی که در حال انجام است و تامین اعتبار در سال آینده احداث بیمارستان تامین اجتماعی در مشگین شهر در اولویت این وزارتخانه است. 
وزیر تعاون و کاراضافه کرد: در این سفر ما در دو حوزه رفاهی و پرداختن به مسایل حمایتی اقشار آسیب پذیر و همچنین دیدار با معلولان و جامعه هدف بهزیستی برنامه های و بازدید و ملاقاتی را انجام دادیم. 
وی خاطرنشان کرد: در این سفر ضمن کلنگ زنی درمانگاه گرمی مقدمات کار را برای احداث بیمارستان فراهم کردیم و امیدواریم با تامین اعتبار مورد نیاز در سال آینده این بیمارستان در مشگین شهر احداث و راه اندازی شود. 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به سفر یک روزه خود به اکثر شهرهای استان اردبیل اشاره و تصریح کرد: ما در پارس آباد و در قالب جلسه شورای اشتغال سعی کردیم بسته های جدید اشتغال و کارآفرینی را معرفی کنیم و با بازنگری در رسته های مختلف شغلی تلاش خواهیم کرد تا در این استان در رسته های جدید و در بخش اشتغال فراگیر و روستایی تسهیلاتی را به کارآفرینان پرداخت کنیم. 
ربیعی ضعف آموزش های فنی و حرفه ای را در این استان یادآور شد و بیان کرد: قرار شد با همکاری اداره کل فنی و حرفه ای استان اردبیل و در رسته های مختلف شغلی آموزش های فنی و حرفه ای در اولویت قرار گرفته و کارگران قبل از ورود به بازار کار از آموزش ها و مهارت های مورد نیاز بهره مند شوند. 
وی ادامه داد: سرمایه گذار کامیون سازی مشگین شهر دست به کار خوبی زده تا قبل از راه اندازی کارخانه نیروهای خود را آموزش داده و به آنها مهارت های موردنظر را یاد دهد تا با عقد قرارداد با کشورهای خارجی و ورود تکنولوژی آنها تولید انبوه خودروهای مورد نیاز سبک و سنگین را در این مجموعه شاهد باشیم.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از سختکوشی استاندار اردبیل و نمایندگان خوش فکر این استان در مجلس قدردانی کرد و افزود: مبنای پرداخت تسهیلات اشتغالزا و تثبیت شغل گذراندن دوره های مهارتی و فنی و حرفه ای است که امیدواریم در این راستا بتوانیم به اهداف موردنظر دست پیدا کنیم.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.