به گزارش ایرنا ، انوشیروان محسنی بند پی روز جمعه در آیین افتتاح سی و هشتمین مرکز درمان اجتماع مدار معتادان موسوم به تی سی در مشگین شهر افزود: این افزایش از اول فروردین ماه قابل اجراست و بزودی بصورت یکجا به مددجویان پرداخت می شود.
وی همچنین به فعالیت مراکز تی سی اشاره کرد و گفت: این مراکز با بکارگیری تیم اجتماع محور از جمله با حضور روانشناس ، روانپزشک و مددکار اجتماعی دایر شده که علاوه بر اقدامات درمانی و سم زدایی زمینه ارتقای حمایت های روانی را فراهم می کنند.
او با بیان اینکه سیاست سازمان بهزیستی توسعه این قبیل مراکز در کشور است، افزود: بر اساس پایش های انجام شده اثربخشی این مراکز در مقایسه با دیگر مراکز ترک اعتیاد بسیار بیشتر می باشد.
وی گفت: سازمان بهزیستی برای حمایت از معتادان نجات یافته از اعتیاد اقدام به عرضه سه بسته حمایتی کرده است.
رییس سازمان بهزیستی افزود: بیمه کارفرمایی کارفرمایان و صاحبان بنگاههای اقتصادی که اقدام بکارگیری معتادان پاک شده کنند، توسط سازمان بهزیستی پرداخت می شود و این کارفرمایان می توانند از تسهیلات 4 درصدی برای هفت نفر و برای هر نفر مبلغ 200 میلیون ریال استفاده کنند.
وی افزود: در صورت تداوم پاکی فرد نجات یافته از اعتیاد تا سه سال زمینه واگذاری مسکن نیز به آنها فراهم می شود.
محسنی بند پی گفت: دولت 22 هزار میلیارد ریال برای افراد پشت نوبت در نظر گرفته که بتدریج با جذب این افراد به آنها پرداخت خواهد شد.
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.