جمشید وثوقی روز جمعه درحاشیه برگزاری مسابقات دوچرخه سواری انتخابی خلخال به خبرنگار ایرنا افزود: برای همگانی شدن دوچرخه سواری در جامعه برگزاری همایش های عمومی و خانوادگی درشهرستان های استان برنامه ریزی شده است.
وی بیان کرد: رتبه هیات دوچرخه سواری استان اردبیل پیش از این 24 کشوری بود اما در نزدیک به یک سال گذشته برای کاهش این رتبه تلاش شده است .
وثوقی برگزاری اردوی سه روزه دوچرخه سواران درپارس آباد ، میزبانی مسابقات دوچرخه سواری لیگ دسته یک بانوان کشور، کسب سه عنوان اول ،دوم وسوم توسط 2 بانوی دوچرخه سوار اردبیلی در رشته های استقامت و تایم تریل انفرادی، برگزاری مسابقات انتخابی در رده های سنی نوجوانان ، جوانان وبزرگسالان استان را از جمله برنامه ها و اقدامات انجام شده برای تقویت این رشته ورزشی ذکر کرد.
مسابقات دوچرخه سواری انتخابی خلخال پیش از ظهرجمعه با شرکت 15 دوچرخه سوار در2رده سنی جوانان وبزرگسالان به طول 16 کیلومتر در مسیر جاده قدیم خلخال به گیوی برگزار شد.
در این مسابقه رسول برجعلی زاده ،محمد رضا اسماعیل نسب و رضا انصاری در رده جوانان مقاوم اول تا سوم را کسب و در رده بزرگسالان نیز سعید خدابخش،محمد جواد ملکی و مهدی حبیبی موفق عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
6016/7119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.