به گزارش ایرنا، این مسابقات با حضور 59 ورزشکار از 40 دانشگاه دولتی و غیر دولتی سراسر کشور به مدت 2 روز در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
پس از تیم وزنه برداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل که با 397.6 امتیاز قهرمان این مسابقات شد، تیم های دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه با 347.6 امتیاز و دانشگاه آزاد اسلامی تیران هم با 209.3 امتیازدوم و سوم شدند.
درنتایج انفرادی نیز در وزن 56 کیلوگرم، سامان کریمی از دانشگاه آزاد اسلامی قروه، محمد محمدی از دانشگاه آزاد اسلامی تیران و هادی جانی پور از دانشگاه آزاد اسلامی سیرجان حائز رتبه های اول تا سوم شدند.
در وزن 62 کیلوگرم، احد محمدی از دانشگاه آزاد اسلامی ساری، امیر شجاع فرد از دانشگاه تفرش و حسن بادیه نشین از دانشگاه پیام نور رفسنجان به مقام اول تا سوم رسیدند.
در وزن 69 کیلوگرم، نیما نعمتی از دانشگاه جامع علمی کاربردی زنجان، مرتضی کریمی از دانشگاه آزاد اسلامی فریدن و امیر امیری از دانشگاه آزاد اسلامی تیران مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در وزن 77 کیلوگرم رضا قاسمی از موسسه آموزش عالی نجف آباد، محمدهادی پورحسینی از دانشگاه آزاد اسلامی خرم آباد و علیرضا کاردانیان از دانشگاه فنی سنندج موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.
در وزن 85 کیلوگرم نیز حامد نوری از دانشگاه آزاد اسلامی کرمانشاه، ابوالفضل خرده بین از دانشگاه آزاد اسلامی بوشهر و مهدی نریمانی از دانشگاه سمای کرج اول تا سوم شدند.
در وزن 94 کیلوگرم، امیر حقوقی از دانشگاه سمای تبریز، ابراهیم غریبی از دانشگاه پیام نور اردبیل و رامین دویرانی از دانشگاه آزاد اسلامی زنجان مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در وزن 105کیلوگرم رضا بیرالوند از دانشگاه آزاد اسلامی بروجرد، اشکان ملاشفیعی از دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت و مهرداد هاشم زاده از دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل مقام اول تا سوم را کسب کردند.
در وزن 105+ کیلوگرم هم محسن دادرس از دانشگاه محقق اردبیلی، فردین نادری از دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و محسن ایمانی از دانشگاه آزاد اسلامی اسلام شهر عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.
در این دوره از رقابت ها امیر حقوقی، رضا بیرالوند و محسن دادرس به عنوان قهرمان قهرمانان انتخاب شدند.
نفرات برتراین رقابت ها به عضویت تیم ملی دانشجویان کشور درآمده و به مسابقات جهانی وزنه برداری دانشجویان که شهریور امسال در کشور لهستان برگزار خواهد شد، اعزام می شوند.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.