به گزارش ایرنا، اسحاق رسولی روز یکشنبه در آئین کلنگ‌زنی دومین خوابگاه و دانشجوسرای خیری دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل افزود: تنها دغدغه دانشجویان باید آموزش و تحصیل علم باشد.
وی اظهار داشت: وظیفه اصلی دانشگاهها مهیا کردن شرایط مناسب برای تحصیل و علم آموزی دانشجویان می باشد ولی به خاطر وجود بعضی محدویت ها و مشکلات آن طور که باید شرایط مناسب برای تحصیل دانشجویان مهیا نشده است.
او خواستار مشارکت و همکاری خیران در مجمع خیرین دانشگاه آزاد اسلامی شد و بیان کرد: سرمایه گذاری و کمک به دانشگاهها بهترین سرمایه گذاری اجتماعی و فرهنگی در جامعه است.
وی اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی تلاش می کند مشکلات مالی مانع ادامه تحصیل هیچ دانشجویی نشود و از ادامه تحصیل باز نماند بلکه به تحصیل علم خود ادامه داده و در آینده فرد مثمر ثمر در جامعه باشد.
رسولی گفت: خیران زیادی در خفا و گمنامی به دانشجویان این واحد دانشگاهی برای ادامه تحصیل کمک می کنند که این کار ارزشمند و انسانی آنها قابل ستایش است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل افزود: نمونه بارز خیرین دکتر مرتضی وهاب زاده است که اقدام به ساخت خوابگاه برای دانشجویان غیر بومی در این واحد دانشگاهی کرده است.
وی با اشاره به اینکه محیط دانشگاه باید محیطی سالم و بانشاط باشد، بیان کرد: یکی از تهدیدات جوانان و دانشجویان محیط بیرون از دانشگاه است که برای همین این خیر دلسوز تصمیم به احداث خوابگاه در محیط دانشگاه گرفته است.
او اضافه کرد: قطعا دولت به تنهایی نمی تواند همه انتظارات و نیازهای دانشجویان را برآورده کند برای همین از خیرین انتظار داریم در حل مشکلات دانشگاهها و مراکز علمی پیشقدم باشند تا آینده سازان کشورمان بدون دغدغه و نگرانی فقط به فکر تحصیل باشند.
رسولی با اشاره به اینکه طبیعت جهان آمیخته با درد و رنج و شیرینی‌های خاص است، گفت: تقدیر از انسان‌هایی که در تلاش برای کاهش آلام و سختی‌ها و تبدیل آن به شیرینی‌های وصف‌ناپذیر هستند یک وظیفه عمومی است.
وی افزود: جامعه ای که در آن به اخلاقیات ارزش داده شود و پایبندی افراد به آن بیشتر باشد بدون شک در آن جامعه عقلانیت نیزبیشتر خواهد بود چرا که پشتوانه عقلانیت اخلاقیات است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: خیرین در واقع از زیبایی های محسوس گذشته و در زیبایی های معقول سیر می کنند و با تعقل و تفکر باهوش ترین و عاقلترین افراد جامعه هستند.
به گزارش ایرنا ، کلنگ احداث خوابگاه دانشجویی و دانشجو سرای خیر ساز دانشجویان پسر غیر بومی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل روز یکشنبه در آئینی به همت دکتر مرتضی وهاب زاده خیر اردبیلی با حضور خیرین و مسئولان بر زمین زده شد.
این خوابگاه دانشجویی در سه طبقه و با زیربنای 800 متر مربع برای استفاده دانشجویان غیربومی رشته های علوم پزشکی ساخته می شود.
توسط این خیر اردبیلی و با صرف بیش از هفت میلیارد ریال خوابگاه دختران دانشگاه آزاد اسلامی با ظرفیت 100 نفر در مهرماه سال 95 به بهره برداری رسیده بود.
دکتر مرتضی وهاب زاده متخصص و جراح زنان جز اولین پزشکان متخصص استان اردبیل است و هم اکنون مدیرعامل بیمارستان رویال تهران، مدیر کلینک بیمارستان تهران و مدیر بخشی از بیمارستان کسری تهران می باشد.
6130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.