استاندار اردبیل گفت: با توجه به شرایط حاکم در استان‌های مرزی، حمایت‌های ویژه از جمله افزایش اختیارات برای استانداران و تفویض تعیین نرخ قیمت‌ها به خود استان‌ها می‌تواند از میزان مشکلات بکاهد.

به گزارش ایلنا، اکبر بهنام‌جو در دیدار معاون نظارت و بازرسی وزیر صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: در استان اردبیل علاوه بر دستورالعمل های وزارتخانه ها مشکلات موردی را با هماهنگی مدیران دستگاه های اجرایی حل می کنیم با افزایش اختیارات استانی می توان قدرت عمل زیادی به خرج داد.

وی با بیان اینکه سبد غذایی حمایتی در استان ها باید هدف گذاری شود افزود: نحوه آموزش چگونگی مصرف برخی اقلام از قبیل شکر و قند و...که از لحاظ پزشکی مضر بوده می تواند در تنظیم بازار و ‌نرخ مبتلا به بیماری ها تاثیر داشته باشد.

بهنام جو افزود:در حال حاضر بیشترین حساسیت و فعالیت ما بر روی ایجاد اشتغال پایدار و دایم بوده که ۱۶۰۰شغل در روستاها با اعطای وام های کم بهره امکان پذیر است.

استاندار اردبیل در رابطه با افزایش نرخ نان افزود: افزایش قیمت ها را به عوامل اجرایی استان واگذار کنند و استان اردبیل به عنوان پایلوت در خصوص نرخ گذاری کالاهای اساسی آمادگی دارد تا به نحو احسن کمک حال دولت باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.