به گزارش ایرنا ، علی علایی روز یکشنبه در نشستی با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل افزود: جلوگیری از غرق شدگی کودکان و نوجوانان در فضاهای مجازی و پرورش استعدادهای آنها به عنوان سرمایه های بزرگ انسانی کشور ، تقویت نهادهای فرهنگی ، هنری و اجتماعی بویژه توسعه کانون های پرورشی آموزش و پرورش و کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان را می طلبد.
او با بیان اینکه در 2 ماه گذشته بیش از100 میلیارد ریال معادل حدود 95 درصد کل تخصیص سال گذشته به اعتبارات این شهرستان تزریق شده، گفت: با پیگیری های انجام شده از سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و تخصیص 100 درصدی ، اعتبار چهار میلیارد و 800 میلیون ریالی طرح احداث سالن سینمای کودک و نوجوان کانون پرورشی کودک و نوجوانان پارس آباد به سرانجام رسید.
او همچنین با اشاره به پتانسیل بالای کانون پرورشی فکری کودکان و نوجوان در فرهنگ سازی در بین کودکان و نوجوان به عنوان آینده سازان کشور، بر عقد قرارداد و تفاهم نامه فرهنگی و آموزشی شهرداری پارس آباد برای آموزش حقوق شهروندی و رفتارهای ترافیکی و پاکیزه نگهداشتن محیط شهری و صیانت از فضاهای شهری و جلب مشارکت های عمومی مردمی در عمران و آبادانی شهری تاکید کرد.
هاجر جمادیه ، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز گفت: کانون شهرستان پارس آباد در بیش از 44 رشته متنوع در حال فعالیت می باشد.
او افزود: کودکان و نونهالان پارس آبادی استعداد بالایی دارند و این را در مسابقات بین المللی نقاشی نشان داده اند و در مسابقات اخیر ژاپن نیز کودکان پارس آبادی در میان هفت هزار شرکت کننده از اقصا نقاط جهان رتبه برتر را کسب کردند.
وی اظهار داشت: کانون با توجه به حمایت های شهرداری از این مجموعه آمادگی کامل را برای مشارکت در برنامه ها و جشنواره های شهرداری دارد که در این زمینه برای ترویج فرهنگ درختکاری و توسعه فضای سبز شهری در سال گذشته 150اصله نهال توسط کودکان در محوطه آموزشی کانون کاشته شد.
از 10 شهرستان استان اردبیل پنج شهرستان دارای مرزی مشترک به طول 382 کیلومتر با جمهوری آذربایجان می باشند.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.