شهاب ناصری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در حال حاضر سه رشته تحصیلی در مقطع کاردانی با مجموع 210 دانشجو در دانشکده فنی ابن سینای خلخال فعال است.
او گفت: از زمان فعالیت این دانشکده از سال 92 تاکنون 154 نفر از این مرکز آموزش عالی فارغ التحصیل شده اند که بیشتر این افراد بدلیل داشتن مدرک فنی و برخورداری از مهارت لازم جذب بازار کار شده اند.
وی با بیان اینکه دانشکده فنی ابن سینای خلخال تنها دانشکده دولتی وابسته به وزارت علوم در جنوب استان اردبیل است ، از انجام اقدامات لازم برای ارتقای رفاه دانشجویان در این دانشکده خبرداد.
وی اظهار داشت: سایت رایانه ای با استفاده از 20 دستگاه رایانه ، سالن غذاخوری ، کتابخانه با 800 جلد کتاب ،قرائت خانه ، بوفه و سایر امکانات مورد نیاز دانشجویان با صرف اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال راه اندازی شده است.
او همچنین از احداث یک باب کتابخانه بزرگ از سوی بنیاد قلم چی در این دانشکده خبرداد و گفت: ساخت مسجد و میدان ورزشی روباز از برنامه های در دست اقدام برای ترویج مسائل فرهنگی ، مذهبی و ورزشی در بین دانشجویان این دانشکده است.
وی تشریح کرد: در صورت تامین اعتبار از محل منابع اعتباری ، 30 میلیارد ریال برای ساخت خوابگاه از محل اعتبارات داخلی دانشکده در مرکز کشور تامین خواهد شد.
ناصری به تلاش برای توسعه فضای فیزیکی ساختمان آموزشی و اداری این دانشکده اشاره کرد و گفت: 30 درصد از عملیات اجرایی طرح ساختمان دانشکده در زمان احداث در سال های گذشته اجرا نشده و تکمیل ، محوطه سازی ، اجرای دیوار حائل و آسفالت راه دسترسی به دانشکده در حال اجرا و یا اقدام است.
خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.