مربی تیم ملی اسکی روی چمن بانوان کشور گفت: تیم ملی اسکی روی چمن بانوان کشور خود را برای مسابقات فینال جام جهانی اسکی روی چمن ایتالیا که اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود آماده می‌کند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، ثمین داوری در جریان برگزاری اردوی تیم ملی اسکی روی چمن بانوان در فندقلوی نمین اظهار کرد: در این اردو 6 نفر حضور دارند که 5 نفر از این اسکی‌بازان اردبیلی و یک نفر نیز از استان کردستان هستند که تا روز شنبه زیر نظر بنده و حنانه کریم‌خانی به عنوان کادر فنی تمرینات خود را انجام می‌دهند.
وی خاطرنشان کرد: ما روز شنبه آخرین مرحله اردو را با ثبت رکورد و تایم کری انجام می‌دهیم تا تیم بعد از اردوی اردبیل با نفرات منتخب تمریناتش را از اوایل مردادماه در پیست دیزین دنبال کند.
مربی تیم ملی اسکی روی چمن بانوان کشور با اشاره به اینکه در دو مرحله نفرات منتخب تیم ملی برگزیده می‌شوند، تصریح کرد: به دلیل آنکه رشته اسکی روی چمن یک رشته پرتحرک و در عین حال خطرناک است به نظر می‌رسد از بازیکنان اردبیلی حاضر در اردوی تیم ملی دو یا سه نفر برای مرحله نهایی انتخاب شوند.
داوری گفت: ما در این اردو در کنار تمرینات فشرده در حقیقت یک نوع استعدادیابی نیز از بین بانوان برای رشته اسکی روی چمن انجام می‌دهیم و تیم ملی خود را برای مسابقات فینال جام جهانی 2018 ایتالیا که اواخر شهریور ماه برگزار خواهد شد آماده می‌کند.
وی ادامه داد: در صورت برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن در فندقلوی نمین و در بخش بانوان قطعا تیم ملی نیز در این رویداد حضور خواهد داشت.
قول مساعد فرماندار نمین برای تسطیح پیست فندقلو  رئیس هیئت اسکی روی چمن استان اردبیل نیز گفت: ما با پرداخت 30 میلیون تومان به حساب فدراسیون جهانی منتظر بازدید نماینده فدراسیون جهانی در 26 تیرماه از پیست فندقلو هستیم تا با تسطیحی که در روزهای آینده با قول مساعد فرماندار نمین در فندقلو انجام می‌شود به طول 900 متر کل پیست به تائید نماینده فدراسیون رسیده و شاهد برگزاری مسابقات بین‌المللی اسکی روی چمن بزرگسالان در فندقلوی نمین باشیم.
خرم‌دوست خاطرنشان کرد: بعد از برگزاری اردوی تیم ملی اسکی روی چمن آقایان در هفته‌های گذشته چندین روز است که اردوی تیم ملی اسکی روی چمن بانوان نیز آغاز شده که 70 درصد اعضای این تیم از استان اردبیل هستند.
وی بیان کرد: علاوه بر آماده‌سازی پیست چمن فندقلو با مساعدت و پیگیری استاندار اردبیل چهار پیست اوجور، فاز دو آلوارس، شابیل مشگین‌شهر و اندبیل خلخال نیز احداث خواهد شد.
رئیس هیئت اسکی روی چمن استان اردبیل به علاقمندی نوجوانان و جوانان به رشته مفرح اسکی روی چمن و اسکی روی برف اشاره کرد و گفت: در این مدت کوتاه 194 نفر راغب به این رشته ورزشی شدند.
نمین را به عنوان قطب ورزش‌های طبیعی معرفی می‌کنیم فرماندار شهرستان نمین نیز در جریان بازدید از اردوی تیم ملی اسکی روی چمن بانوان در فندقلو اظهار کرد: روز شنبه براساس نقشه و مساعدت منابع طبیعی نسبت به هموار کردن مسیر پیست اسکی فندقلو اقدام کرده و کار عملیاتی را در این مجموعه آغاز خواهیم کرد.
عاطف ناصری افزود: با تجهیز سایت فندقلوی نمین با وسعت در نظر گرفته شده این منطقه را به محل برگزاری رویدادهای ورزشی طبیعی تبدیل خواهیم کرد به طوری که قرار است در این منطقه 40 هکتار زمین برای گلف و همچنین پیست اسب‌دوانی، هاکی روی چمن، اسکی روی چمن و ورزش‌هایی نظیر آن اختصاص یابد.
وی گفت: قطعا با تکمیل این زنجیره در منطقه بی‌نظیر فندقلو با مناظر زیبای طبیعی سعی می‌کنیم از شرایط به وجود آمده استفاده کرده و توسعه ورزش همگانی و قهرمانی را انجام دهیم.
فرماندار نمین خاطرنشان کرد: ما در این منطقه بی‌نظیر آمادگی میزبانی مسابقات متعدد رشته‌های یاد شده را داریم و قطعا در آینده‌ای نه چندان دور این منطقه به قطب ورزش طبیعی شمالغرب کشور تبدیل خواهد شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.