نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: جمعیت هلال احمر یک سرمایه ملی است و باید شان آن حفظ شود. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی در دیدار با مشاور رئیس جمعیت هلال احمر کشور، معاون جمعیت هلال احمر و سرپرست جمعیت هلال احمر با بیان این مطلب افزود: جمعیت هلال احمر در حیطه امداد و نجات بسیار خوب عمل کرده است اما نباید منتظر حوادث بود بلکه باید در حوزه های دیگر هم این کار انجام شود.   وی با بیان اینکه مردم کشور در حوزه های مختلف نیاز به امداد دارند، تصریح کرد: در حوزه های مختلفی مثل بیماری های خاص هم جمعیت هلال احمر می تواند ورود پیدا کند البته اگر اساسنامه جمعیت هلال احمر اجازه چنین کاری را داده باشد. 
 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل اضافه کرد: توزیع عادلانه امکانات جمعیت هلال احمر از انتظارات به جا است و باید به استان های محروم توجه شود. 
عاملی با اشاره به اینکه ایران تنها تهران نیست، اضافه کرد: جمعیت هلال احمر فراتر از جناح های سیاسی است. 
مشاور ریاست جمعیت هلال احمر و معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر کشور گفت: جمعیت هلال احمر ایران در دنیا جزو فعال ترین ها است و در بین 190 کشور جهان، جزو 10 کشور برتر است. 
داود باقری با بیان اینکه جمعیت هلال احمر ایران در دو دوره به عنوان هیات حاکمه فدراسیون جهانی صلیب سرخ انتخاب شده است، افزود: جمعیت هلال احمر یک تشکل غیر دولتی است. 
وی با بیان اینکه غیردولتی بودن جمعیت هلال احمر مورد تاکید ما است، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر در داخل و خارج کشور ارتباطات خوبی دارد و از دولت و مردم کمک دریافت می کنند.
باقری اضافه کرد: بهرام غیبی مدیر عامل پیشین جمعیت هلال احمر استان اردبیل کارهای خوبی در استان انجام داد و الان به عنوان معاون توسعه منابع انسانی جمعیت هلال احمر کشور خدمت می کند و رامین معبودی با 27 سال سابقه کار در جمعیت هلال احمر به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل انتخاب شده اند.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.