به گزارش ایرنا ، مسعود عباسی روز پنجشنبه در آیین معارفه رییس جدید شرکت توزیع نیروی برق خلخال افزود: اعمال خاموشی های اخیر در مناطق مختلف استان با هدف کمک به کمبود تولید برق سراسری و کمک به هموطنان مناطق گرمسیری کشور است.
او اظهار داشت: شروع زود هنگام گرما در کشور همراه با کاهش نزولات آسمانی در برخی از مناطق کشور موجب کاهش سطح آب ذخیره شده در پشت سدها شده و در نتیجه مشکل کاهش میزان تولید برق در نیروگاه های آبی کشور را بدنبال داشته است.
وی همچنین گفت: برغم تولید سه برابری برق در استان اردبیل در مقایسه با مصرف شرکت توزیع نیروی برق لزوم مدیریت مصرف در جهت همسویی با مردم مناطق مختلف کشور را در دستور کار خود قرار داده و اعمال خاموشی های ناخواسته با توجه به نیاز ضروری مردم ساکن مناطق گرمسیر کشور به انرژی برق در ساعات پیک بار اجتناب ناپذیر است.
عباسی با اشاره به تغییر رویکرد در تامین برق استان و درخواست های مردمی برای تحویل برق با کیفیت از سوی شبکه توزیع افزود: شرکت توزیع برق استان اردبیل اقدام به ارتقای کیفیت برق تحویلی به مشترکین از طریق دیتا لاگرها و پاور انا لایزرها کرده و برای نخستین بار در کشور نسبت به ساخت و نصب نمونه صنعتی فیلتر اکتیو اقدام کرده است.
وی تشریح کرد: در صورت دستیابی به اهداف مورد نظر از تجهیزات نمونه این شرکت نسبت به تجاری سازی و ساخت و نصب این تجهیزات در سطح خطوط 400 کیلو ولت استان اقدام خواهد کرد.
وی از بهره برداری از نیروگاه 230 کیلو ولتی خلخال همزمان با سفر رییس جمهوری به استان اردبیل در پاییز امسال خبرداد و گفت: با بهره برداری از این طرح ضمن افزایش اطمینان شبکه زمینه برای تامین برق مورد نیاز واحدهای صنعتی بزرگ و صنایع سنگین در این شهرستان فراهم می شود.
در این جلسه با تقدیر از تلاش علی نعمتی منصور رییس قبلی شرکت توزیع نیروی برق خلخال ، یعقوب مجیدی به عنوان رییس جدید این شرکت معرفی شد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.