به گزارش ایرنا، داود باقری روز سه شنبه در آئین تکریم و معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: جمعیت هلال احمر ایران در بین 190 کشور عضو فدراسیون بین‌المللی جمعیت‌های صلیب سرخ و هلال احمر جایگاه خوبی دارد.
وی اظهار کرد: این افتخار به دلیل فعالیت های چشمگیر این جمعیت در طول سالیان متمادی نصیب کشورمان شده و بیانگر حس نوع دوستی، عواطف و فرهنگ غنی ملت بزرگ ایران است.
وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر ایران 95 سال است که به مردم ارائه خدمت می کند، بیان کرد: خدمات، فداکاریها و از خودگذشتگی های این جمعیت در طول این سال ها بر هیچ کس پوشیده نیست.
باقری از آمادگی جمعیت هلال احمر کشورمان در مواقع بحرانی برای ارائه خدمت به مردم خبر داد و گفت: این جمعیت بدون توجه به رنگ و نژاد در مواقع ضروری و بحرانی به یاری مردم در سراسر جهان می شتابد.
مشاور رئیس و معاون امور بین الملل و حقوق بشردوستانه جمعیت هلال احمر کشور افزود: سه عنصر موفقیت هر مجموعه داشتن برنامه، رعایت سلسه مراتب و آموزش است که در جمعیت هلال احمر به این موارد توجه ویژه ای می شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اردبیل هم در این آئین گفت: وظایف جمعیت هلال احمر در سطح بین المللی، ملی و استانی زیاد و متعدد بوده و برای همین باید همیشه و در همه حال از آمادگی کامل برخوردار باشد.
بهروز ندایی افزود: با اینکه نقش این جمعیت بیشتر در مواقع بحرانی و حوادث مشاهده می شود ولی در آموزش و جلوگیری از حوادث نیز نقش بسزایی دارد.
وی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از اعضای ستاد بحران استان همواره نقش مهمی در کنار سایر دستگاه های مرتبط در ارائه خدمات به مردم در حوادث و مواقع بحرانی و ضروی ایفا کرده است.
وی با اشاره به اینکه آمادگی جمعیت هلال احمر استان اردبیل در وضعیت مطلوبی است، بیان کرد: این جمعیت آمادگی همکاری با استانهای همجوار و سایر استانهای کشور را دارد.
در این آئین با تقدیر از زحمات بهرام غیبی مدیر عامل سابق جمعیت هلال احمر استان اردبیل، رامین معبودی به عنوان سرپرست این جمعیت در استان اردبیل معرفی شد.
بهرام غیبی چندی پیش از سوی رئیس جمعیت هلال احمر کشورمان به عنوان معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی این جمعیت انتخاب شده است.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.