شهردار اردبیل به ضرورت معرفی نقش آموزش عالی در توسعه اردبیل در موزه شهرداری تاکید کرد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، حمید لطف اللهیان در جمع هیات رئیسه دانشگاه محقق اردبیلی در موزه شهرداری اردبیل با بیان اینکه شهرداری ها ساختمان های قدیمی خود را بازآفرینی کرده و تبدیل به موزه می کنند، گفت: تاکنون تلاش ما برای بازآفرینی ساختمان قدیمی شهرداری اردبیل بود که این امر انجام شد و هم اکنون موزه در حال تجهیز است. 
وی با بیان اینکه تولید محتوا و تجهیز موزه شهرداری بسیار مهم است، افزود: هم اکنون فضای موزه شهرداری آماده است و امید می رود نقش آموزش عالی در توسعه اردبیل و همچنین نقش آموزش عالی در تربیت انسان های توسعه یافته با مشارکت دانشگاه در موزه شهرداری نشان داده شود. 
لطف اللهیان با بیان اینکه شهرداری در شرایط اقتصادی فعلی باید در مسیر آموزش و پژوهش حرکت کند، تصریح کرد: خدمت به دانشگاه و رفع مشکلات آن برای شهرداری بسیار مهم است؛ چراکه تربیت انسان های توسعه یافته از راه دانشگاه است. 
شهردار اردبیل با بیان اینکه مرکز مطالعات و پژوهش های شهری در شهرداری اردبیل تاسیس شده که می توانیم همکاری خوبی با دانشگاه داشته باشیم، افزود: همچنین در سطح شهر اردبیل چهار فرهنگسرا فعال است که در طول سال گذشته حدود چهار هزار ساعت دوره های آموزشی در این فرهنگسراها برگزار شده است.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.