رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان اردبیل گفت: فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و پهلوانی با هدف توسعه و ترویج فرهنگ پهلوانی در حال تهیه سند راهبردی در این حوزه است.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، شهبازعلیزاده در مراسم گرامیداشت روز بسیج ورزشکاران و ترویج فرهنگ پهلوانی و زورخانه‌ای در زورخانه عاشقان علی ابن ابیطالب اردبیل اظهار کرد: 44 دستگاه اجرایی در راستای توسعه و ترویج ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای مسئولیت و تکالیفی را بر عهده دارند که اگر آن را به انجام برسانند شاهد تقویت برنامه‌های اجرایی و عملیاتی در این حوزه خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: با تهیه و تدوین این سند تلاش می‌شود تا بر مبنای فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی بتوانیم در مسیر تقویت رشته زورخانه‌ای و پهلوانی و پرشور و نشاط شدن زورخانه‌ها گام‌های جدی را برداریم تا از همان دوران نوجوانی و جوانی این ورزش ارزشی و معنوی توسعه یابد.
رئیس هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان اردبیل به گرامیداشت روز بسیج ورزشکاران و ترویج ورزش پهلوانی و زورخانه‌ای اشاره کرد و گفت: ما با برگزاری این مراسم در حقیقت تلاش کردیم تا به نوعی رسالت خود را در مسیر توسعه این ورززش معنوی انجام داده و بیش از هر زمان دیگر نسل آینده را با اهمیت این امر بیش از پیش آشنا کنیم.
شهبازعلیزاده ادامه داد: در سطح استان در کنار توسعه و تقویت زورخانه‌ها و سازماندهی ورزشکاران فعال در این حوزه تلاش می‌کنیم تا در فصل تابستان با جذب جوانان و نوجوانان علاقمند به این رشته آموزش‌های لازم را در این بخش ارائه کنیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.