به گزارش ایرنا، علی علایی یکشنبه در آئین تکریم و معارفه روسا و دادستان های حوزه قضایی پارس آباد و روسای دادگاه عمومی بخش جعفرآباد مغان افزود: هر سال در بحث خرید تضمینی محصولات کشاورزی منطقه مشکلات و نارسایی هایی وجود داشت که امسال از این حاشیه ها خبری نبود و مردم و مسئولان از وضعیت موجود رضایت دارند.
او همچنین از حل مشکل کشت دوم زراعی در منطقه خبر داد و گفت: در سایه تعامل و همکاری مطلوب میان دستگاه ها، در سال زراعی جاری هیچ مشکلی در بحث کشت ثانویه محصولات کشاورزی در منطقه وجود ندارد.
علایی با ابراز نارضایتی از وضعیت نامطلوب جاده های پارس آباد گفت: بیش از 70درصد تصادفات رانندگی استان در حوزه استحفاظی و راه های این شهرستان رخ می دهد.
فرماندار پارس آباد با تاکید بر اینکه فاصله ای بین دستگاه های اجرایی و قضایی این شهرستان وجود ندارد اضافه کرد: تعامل و همکاری تنگاتنگ بین مدیران دولتی و قضایی در ایجاد امنیت پایدار، آرامش و آسایش در جامعه و رفع مشکلات و مطالبات مردم بسیار اثربخش بوده است.
علایی با بیان اینکه امروز دشمنان با جنگ نرم به دنبال رخنه در کشور و بی هویت کردن نسل جوان هستند، ادامه داد: همدلی و همراهی مردم و مسوولان و پیروی از ولایت فقیه و آرمان های انقلاب، دشمنان و بدخواهان نظام را در میدان جنگ نرم نیز زمین گیر کرده است.
وی با اعلام اینکه دستگاه قضایی در جمهوری اسلامی از حساسیت و اهمیت ویژه ای برخوردار است بیان کرد: نباید هیچ فاصله ای بین دستگاه های قضایی و اجرایی بیفتد.
او حفظ امنیت و آسایش را نیاز جامعه دانست و گفت: این مهم جزء در سایه وحدت و یکدلی و پرهیز از اختلاف و دودستگی حاصل نمی شود.
علایی با بیان اینکه مسئولان اجرایی و قضایی باید خود را وقف خدمت بی منت به مردم کنند، گفت: در همه حال باید شان و منزلت والای مردم حفظ شود.
وی با بیان اینکه حجم قابل توجهی از پرونده های قضایی در این شهرستان مربوط به بخش تازه کند مغان است، بر ضرورت تاسیس و راه اندازی دادگاه عمومی در این بخش تاکید کرد.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.