به گزارش ایرنا ، پایگاه خبری پلیس اردبیل روز جمعه به نقل از سردار حسین عبدی افزود: این مقدار مواد مخدر کشف شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 112 درصد افزایش داشته است.
عبدی اضافه کرد: در این مدت 2 هزار و 161 سوداگر مرگ و معتاد دستگیر ، جمع آوری و 140 دستگاه خودروی قاچاقچیان نیز توقیف شده است.
وی بیان کرد: مواد مخدر بسترساز و تسهیل کننده وقوع جرایم و آسیب های اجتماعی بوده و دشمن با تبلیغ و ترویج آن، انحطاط جوانان و تزلزل در کانون خانواده را با جدیت پیگیری می کند.
وی با بیان اینکه اعتیاد به مصداق زلزله ای ویرانگر بنیان خانواده را از هم می پاشد؛ افزود: باید با احساس مسئولیت جمعی و مشارکت همگانی در مسیر پیشگیری، درمان، صیانت، توانمندی و مقابله با مواد مخدر و اعتیاد گام برداشته و رویکردی با محوریت توسعه برنامه های فرهنگی و آموزشی اتخاذ و اجرایی کرد.
فرمانده انتظامی استان اردبیل، ضرورت تحکیم روابط عاطفی در کانون خانواده و آموزش مهارت های زندگی و مقابله ای را مورد تاکید قرار داد و گفت: بخش عمده ای از آسیب ها و خطرات مواد مخدر با ارائه راهکارهای افزایش صمیمیت و محبت در خانواده، افزایش توانمندی در حوزه دوست یابی، آموزش مهارت های زندگی و مقابله ای و پر کردن هدفمند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان قابل کنترل و پیشگیری است.
استان اردبیل در زمینه مواد مخدر منطقه ای نسبتا پاک می باشد.
6016/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.