به گزارش ایرنا، بهرام آقاخانی روز پنجشنبه در مجمع انتخاباتی هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اردبیل در سالن کنفرانس ورزشگاه 6 هزار نفری رضازاده افزود: برای احداث استخر شنای استاندارد رایزنی هایی با بخش خصوصی شده و امیدواریم در آینده نه چندان دور کلنگ احداث این استخر در اردبیل به زمین زده شود.
وی اظهار کرد: با توجه به طرح آمایش سرزمین، استان اردبیل به خاطر داشتن شرایط اقلیمی و موقعیت خاص پتانسیل تبدیل به پایگاه قهرمانی شمالغرب کشور را دارد.
وی یکی از مشکلات هیات شنا، شیرجه و واترپلو را نگاه اقتصادی بعضی افراد به رشته ورزشی شنا عنوان کرد و ادامه داد: باید همه تلاش کنند این نگاه اقتصادی به نگاه سلامت محور و قهرمان پرور تبدیل شود.
او با اشاره به اینکه شنا یکی از رشته های ورزشی پایه و پرطرفدار است، بیان کرد: تمایل و حمایت خانواده ها از این رشته ورزشی بسیار خوب است و باید از این ظرفیت جهت رسیدن به اهداف مورد نظر نهایت استفاده را کرد.
آقاخانی گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان از همه برنامه های هیات های ورزشی که به صورت کارشناسی در تقویم ورزشی سالانه خود گنجانده اند، پشتیبانی می کند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: تلاش می شود در شهرستان ها استخرهای شنا در اختیار هیات شنا قرار گیرد تا ورزشکاران در این رابطه دغدغه نداشته باشند.
رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اردبیل هم گفت: کمبود امکانات ورزشی از جمله استخر یکی از مشکلات اساسی این هیات در استان است.
یعقوب کشاورز افزود: برگزاری کلاس های آموزشی برای مربیان، استفاده از همه پتانسیل های استان برای رشد و توسعه رشته ورزشی شنا، استعدادیابی، توجه و فعال کردن هیات شهرستان ها و تعامل و همکاری با متولیان ورزش استان از جمله اولویت های این هیات خواهد بود.
در این مجمع انتخاباتی که 2 کاندیدا داشت یعقوب کشاورز با کسب 14 رای از مجموع 19 رای ماخوذه به مدت چهار سال به عنوان رییس هیات شنا، شیرجه و واترپلو استان اردبیل انتخاب شد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.