وحید ضیایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خلخال افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی و مطالعه کتاب در بین گروه های سنی مختلف برای معرفی هشتمین امام شیعیان با ارسال آثار آنلاین ، مکتوب و کتابخوانی و نیز بخش نقاشی کودکان از اهداف این جشنواره است.
وی گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا پایان تیر مهلت دارند با مراجعه به کتابخانه های عمومی استان و یا با مراجعه به سایت جشنواره نسبت به ثبت نام و ارسال آثار بصورت انفرادی و خانوادگی اقدام کنند.
او با بیان اینکه در جشنواره رضوی سال گذشته استان اردبیل موفق به کسب رتبه برتر در بین استان های مختلف کشور شد، اظهار داشت: برای نفرات برتر و برگزیده جشنواره امسال نیز 313 جایزه نفیس در نظر گرفته شده است.
وی افزود: علاوه بر جوایز منظور شده از سوی ستاد برگزاری جشنواره کشور در آیین اختتامیه این جشنواره جوایز استانی هم به نفرات برگزیده اهدا خواهد شد.
ضیایی از کتابخانه های عمومی استان به عنوان پایگاه های فرهنگی برتر نام برده که علاوه بر انجام وظایف ذاتی خود در امانت کتاب به دوستداران مطالعه توانسته با اجرای برنامه های مدون فرهنگی در طول سال نظر مخاطبان را به خود جلب و در افزایش میل مطالعه کتاب و دستیابی به اهداف فرهنگی انقلاب و نظام اسلامی مفید واقع شود.
76 باب کتابخانه عمومی با بیش از 800 هزار جلد کتاب در استان اردبیل در ترویج فرهنگ مطالعه فعالیت می کنند.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.