به گزارش ایرنا ،غلامحسین غاربی روز دوشنبه درجمع مدیران استان اربیل گفت: در این برنامه اهدافی مانند تقویت فرهنگ مطالعه، اطلاع رسانی درباره برنامه دولت، کمک به نشریات محلی و خارج کردن آنها از رکود حاکم، ارتقای سطح سواد تخصصی روابط عمومی ها منظور شده و انتظار می رود اجرای این برنامه تاثیر مهمی در عملی شدن نقش اصلی روابط عمومی ها در این استان داشته باشد.
وی خارج شدن از روابط عمومی سنتی و تبدیل به روابط عمومی آرمانی و تحلیل گر را از ضرورت های جامعه امروز دانست و افزود: اطلاع یابی و اطلاع رسانی، مخاطب گرایی، تاثیر پذیری و تاثیر گذاری بر افکار عمومی، تفاهم به جای اقناع و مشارکت گرایی به جای سلطه گرایی از ویژگی های روابط عمومی آرمانی است که با حمایت مدیران دستگاه های اجرایی قابلیت محقق شدن دارد.
غاربی بیان کرد: کار روابط عمومی فعالیت یک طرفه نیست بلکه در مقابل مردم هم مسئولیت دارد تا نظرهای آنها را نیز به گوش مسئولان برساند، روابط عمومی یک واحد پویا و ارگانیک سازمانی است که هیچ گاه تعطیلی و سکون در آن وجود ندارد و حیات سازمان ها وابسته به آن است.
وی تغییر نگرش مدیران و داشتن تفکر رسانه ای را از ضرورت های توسعه کشور معرفی کرد.
استاندار اردبیل نیز روابط عمومی ها را مانند پل ارتباطی میان مدیران و مردم دانست و با بیان اینکه بعضی از مدیران از وظایف و کارکرد روابط عمومی ها آگاهی و شناخت کافی ندارند خواستار اهمیت دادن به این موضوع شد.
اکبر بهنام جو گفت: اطلاع رسانی به مردم به واسطه رسانه ها به خصوص در این دوره که جامعه به نشاط و شادابی و امیدواری بیش از پیش ضروری است نیازمند است و مدیران باید زمینه مناسبی را برای این منظور فراهم آورند.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.