مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از ایجاد زمین گلف در منطقه سرسبز آبی‌بیگلو در نمین خبر داد .
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار کرد: به عنوان یکی از محورهای توسعه استان ما حوزه ورزش را براساس توانمندی‌های ورزشکاران این استان به عنوان یک اصل اساسی در مسیر بالندگی و پیشرفت این خطه مدنظر قرار داده و پایه‌های حمایتی را در این حوزه مورد دقت نظر داریم.
وی از برگزاری رویدادهای متعدد ورزشی در این استان به شکل بین‌المللی و جهانی خبر داد و خاطرنشان کرد: با پیگیری و پشتکار استاندار اردبیل و مساعدت وزارت ورزش و جوانان چندین رویداد ورزشی در اردبیل در سطح ملی و بین‌المللی برگزار خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل از احداث چهار پیست جدید اسکی در مناطقی نظیر آلوارس، شابیل و اندبیل خلخال خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این پیست‌ها به دنبال توسعه ورزش زمستانی هستیم.
آقاخانی به ایجاد زمین گلف در آّبی‌بیگلو و راه‌اندازی پیست روی چمن فندقلوی نمین اشاره کرد و افزود: قرار شده با جذب سرمایه‌گذاران این پروژه‌ها افتتاح شده و فضای خوب میزبانی مسابقات و اردوهای تیم ملی را شاهد باشیم.
وی همچنین با یادآوری احداث کمپ تیم‌های ملی در سرعین با مساعدت دستگاه‌های ملی و سرمایه‌گذاران، تصریح کرد: زیرساخت‌های مهمی در این زمینه مهیا خواهد شد تا در کنار جذب گردشگران و تیم‌های ورزشی رقابت‌های چند جانبه فوتبال نیز در اردبیل برگزار شود.
دبیر شورای ورزش استان اردبیل اضافه کرد: ما در کنار توسعه ورزش قهرمانی به توسعه ورزش همگانی نیز اهتمامی جدی داریم به طوری که با همکاری صدا و سیما زنگ ورزش صبحگاهی در پارک‌ها و بسیاری از میادین به صدا درآمده و اهالی ورزش همگانی را انجام می‌دهند.
آقاخانی به ضرورت پرداخت یک درصد اعتبارات دستگاه‌های دولتی به حوزه ورزش و سالم‌سازی کارکنان دستگاه‌ها و نهادهای اجرایی اشاره کرد و گفت: تمام ادارات باید برای کارکنان خود ساعات ورزشی تعریف کنند تا در بهترین شرایط و امکانات سلامت کارکنان و ارتقای آمادگی آنها مورد دقت قرار گیرد.
وی در پایان بیان کرد: با توجه به استقبالی که از ورزش صبحگاهی و ورزش همگانی شده همه ساله در فصل تابستان بسیاری از جوانان و نوجوانان به دلیل اوقات فراغت از این امکانات و تجهیزات استفاده می‌کنند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.