به گزارش ایرنا ، سرهنگ محمد طریقی روز شنبه در جلسه شورای ترافیک مشگین شهر گفت: نامناسب بودن سطح معابر شهری نیز موجب افزایش آمار تصادفات جرحی و خسارتی در مشگین شهر شده است.
وی از 2 برابر شدن میزان تردد خودروها در راه ارتباطی مشگین شهر ، اردبیل خبر داد و گفت: بر اساس آمار حاصله از تردد شمارهای جاده ای میزان تردد در جاده مشگین شهر ، اردبیل از 562 هزار دستگاه وسیله نقلیه در سال 95 به یک میلیون و 142 هزار دستگاه خودرو در سال 96 افزایش یافته است.
سرهنگ طریقی افزود: میزان تردد وسایط نقلیه در جاده مشگین شهر ، اهر نیز نسبت به مدت مشابه حدود یکصد هزار دستگاه افزایش نشان می دهد.
او با بیان اینکه امسال پیش بینی می شود این آمار همچنان سیر صعودی داشته باشد بر بهسازی و ایمن سازی راه های ارتباطی این شهرستان تاکید کرد.
فرماندار مشگین شهر نیز با بیان اینکه این شهرستان با دارا بودن بیشترین طول راههای ارتباطی استان اردبیل همچنان فاقد پاسگاه دایمی پلیس راه می باشد از برچیده شدن پاسگاههای موقت پلیس راه در راه های ارتباطی این شهرستان انتقاد کرد.
اکبر صمدی گفت: بزودی بخشی از اتوبان مشگین شهر ، اردبیل در حدفاصل سه راهی لاهرود تا سه راهی مغان و سه راهی صحرا تا مقابل نیروگاه سیکل ترکیبی به زیر ترافیک خواهد رفت.
جاده های مشگین شهر - اردبیل و پارس آباد - اردبیل در شمال استان اردبیل از جاده های پرتردد استان اردبیل هستند.
بر اساس آمار سالانه جان باختگان حوادث جاده ای در مشگین شهر بیشتر از تلفات سقوط یک فروند هواپیمای فوکر یا توپولوف است.
بر اساس اعلام فرماندهی پلیس راه استان اردبیل، بیش از 60 درصد از تلفات فوتی تصادفات رانندگی این استان مربوط به راه های ارتباطی شهرستان مشگین شهر است و با احتساب آمار تلفات استانی در این زمینه می توان درستی این ادعا را اثبات کرد.
شهرستان مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل قرار دارد.
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.