به گزارش ایرنا، حسن قبادی روز دوشنبه در دیدار مدیران و مسئولان جهاد کشاورزی بیله سوار افزود: برای رفع این مشکل باید ضمن تعدیل وابستگی به کشاورزی، بخش خدمات و صنایع تبدیلی در شهرستان تقویت شده و زمینه برای افزایش ارزش افزوده محصولات تولیدی کشاورزان فراهم شود.
وی با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی با فناوری و علم ممکن می‌شود، اضافه کرد: باید از کشاورزی سنتی در شهرستان عبور کرده و به سمت کشاورزی مدرن حرکت کنیم.
فرماندار بیله سوار تاکید کرد: توجه به برند سازی محصولات کشاورزی باعث توسعه صادرات تولیدات در این بخش می‌شود و در این راستا باید اقدام های اساسی صورت گیرد.
قبادی توسعه سامانه آبیاری تحت فشار را مهمترین نیاز اقتصاد وابسته به کشاورزی شهرستان برشمرد و افزود: با توجه به کمبود و ضرورت مدیریت مصرف آب، باید تلاش کرد تا با تشویق و ترغیب کشاورزان به استفاده از فرصت های ایجاد شده در دولت تدبیر و امید، گام های اساسی و ماندگاری در جهت توسعه کشاورزی برداشته شود.
وی افزود: شناسایی ظرفیت های اشتغالزا و ارایه طرح های ماندگار و درآمدزا در بخش کشاورزی، زمینه ورود سرمایه گذاران متخصص و کارآزموده به این شهرستان را فراهم می کند.
بیله سوار در 165 کیلومتری شمال اردبیل واقع بوده و مهمترین منطقه کشاورزی استان می باشد.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.