به گزارش ایرنا ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل روز یکشنبه در این مراسم گفت: این طرح با سرمایه گذاری 10 میلیارد ریالی سرمایه گذار بخش خصوصی عملیاتی شده و آماده استفاده گردشگران و مسافران تابستانی است.
نادر فلاحی افزود: محل ارائه غذاهای محلی نیز در این منطقه نمونه راه اندازی شده است.
وی اظهار کرد: در مراحل بعدی اجرای پارک آبی نیز برنامه ریزی شده و مطابق قول مساعد سرمایه گذار تا یک سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.
به گفته فلاحی ، حضور سرمایه گذاران در توسعه گردشگری استان فرصت مغتنمی است و از فعالیت سرمایه گذاران حمایت می شود.
او با بیان اینکه صدور موافقت اصولی طرح های سرمایه گذاری گردشگری به یک هفته کاهش یافته، ادامه داد: علاوه بر این مطالعات جامعی در زمینه سایت های گردشگری در دست اقدام است تا بتوان به واسطه آن فرصت های اولویت دار سرمایه گذاری را معرفی کرد.
شهرستان مشگین شهر در 90 کیلومتری شمال غربی اردبیل با داشتن قابلیت های متعدد گردشگری از جمله آب های گرم معدنی ، کوهستان سبلان ، جنگل های بکر ارسباران و آثار متعدد باستانی و تاریخی توانسته نظر تعداد زیادی از سرمایه گذاران را به خود جلب کند.
چشمه آبگرم قینرجه با دمای 86 درجه داغ ترین چشمه معدنی جهان است و در سال های نه چندان دور اولین مجتمع آبدرمانی توسط دولت در این منطقه احداث شده است.
سه مجتمع بزرگ آبدرمانی وله زیر ، شابیل و قینرجه و چشمه های آبگرم قوتورسویی ، موئیل ، ملک سوئی و دودو مورد استفاده قرار می گیرند.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.