مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل گفت: تیم "شهرداری اردبیل" با کسب نتیجه پیروزی در مقابل "رضاپویش جنوب اهواز" در یک قدمی صعود به لیگ برتر کشتی فرنگی کشور قرار گرفت.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، داور مجنون در جمع خبرنگاران با اشاره به درخشش کشتی‌گیران استان در رقابت‌های لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور، اظهار کرد: با پیروزنماینده اردبیل در مقابل اهوازی‌ها، شانس ما برای صعود از گروه به عنوان تیم نخستز  دوچندان شد.
وی افزود: پیروزی شهرداری اردبیل در دور برگشت لیگ دسته یک کشتی فرنگی کشور در شرایطی رقم خورد که در دیدار رفت نیز در مقابل این تیم با اقتدار و با نتیجه 7-3 به برتری دست یافته بودیم، هر چند پیروزی در اهواز در یک بازی بسیار سخت و نزدیک رقم خورد و امتیاز مثبت شهرداری منجر به برتری در مقابل حریف نامدار اهوازی شد.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اردبیل ادامه داد: در دیدار مقابل رضاپویش جنوب اهواز، به مانند مصاف مقابل تیم منتخب "سید بابل" رقم خوردن نتیجه نهایی دیدار به کشتی آخر و دسته فوق‌سنگین کشید و برنده این دیدار، نتیجه کل بازی را مشخص می‌کرد که خوشبختانه با درخشش محسن فتاحی در دسته +120 کیلوگرم به عنوان تیم برتر این دیدار معرفی شدیم.
مجنون به تشریح کیفیت دیدار کشتی‌گیران اردبیلی در مقابل "رضاپویش اهواز" پرداخت و گفت: با وجود کسب نتیجه مساوی 5-5 در یک بازی خارج از خانه، به لطف تفاضل امتیاز بیشتر با نتیجه 23-18 به عنوان تیم برنده دیدار معرفی شدیم.
وی پیروزی فرنگی‌کاران شهرداری اردبیل در این دیدار را بسیار ارزشمند توصیف کرد و یادآور شد: اهواز به عنوان مهد کشتی فرنگی کشور محسوب شده و کسب چنین نتیجه‌ای در یک دیدار خارج از خانه از ظرفیت بالای کشتی‌گیران اردبیلی خبر می‌دهد و امیدواریم با صعود به لیگ برتر بار دیگر ظرفیت مناسب خود را در این سطح از مسابقات نشان دهیم.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.