به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو روز پنجشنبه در جلسه اشتغال پایدار روستایی افزود: دولت تدبیر و امید اشتغال پایدار روستایی را در دستور کار قرار داده و همه مدیران موظف هستند در معرفی طرح ها به بانک ،پیگیری تسهیلات و پرداخت آن از سوی بانک ها اهتمام جدی داشته باشند.
وی اظهار کرد: بانک ها هم موظف هستند طرح های معرفی شده را در اسرع وقت بررسی و در پرداخت تسهیلات بانکی به متقاضیان تسریع کنند.
استاندار اردبیل بیان کرد: استان اردبیل در معرفی طرح و پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در بین استان های کشور رتبه هشتم را دارا است .
وی ادامه داد: سازمان جهاد کشاورزی تا هفته آینده یک هزار و 270 میلیارد ریال و اداره کل میراث فرهنگی ،گردشگری و صنایع دستی استان هم یک هزار و 500 میلیار ریال طرح به بانک های عامل برای اشتغال پایدار روستایی معرفی می کند.
وی راه اندازی پیست اسکی شابیل مشگین شهر و اندبیل خلخال را یادآور شد و گفت: پرداخت تسهیلات به این طرح ها بمنظور اشتغالزایی ضروری است.
سید حامد عاملی رئیس سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان اردبیل در این جلسه گفت:12.5میلیارد تومان تسهیلات برای هفت طرح اشتغال روستایی آماده پرداخت است.
وی از بانک ها خواست در پرداخت تسهیلات به متقاضیان تسریع کنند .
خلیل نیکشاد رئیس سازمان جهاد کشاورزیاستان اردبیل هم در این جلسه از کمبود کمباین در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر استان اردبیل نیازمند 50 دستگاه کمباین با پرداخت تسهیلات بانکی است.
وی افزود: در حال حاضر یک هزار و 230 دستگاه کمباین در برداشت محصولات زراعی استان فعال است که علاوه بر فعالیت در داخل استان سالانه در بیش ا ز 12 استان کشور کار برداشت را انجام می دهند .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.