معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل حق دهن‌کجی و یا نادیده گرفتن مصوبات کمیته حمایت قضائی را ندارند و به صورت دقیق باید این مصوبات اجرایی شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، یوسف خدادادی در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری در اردبیل اظهار کرد: در این جلسه مشکل 5 واحد تولیدی که عمدتا در ارتباط با بانک‌ها بود مورد بررسی قرار گرفت و قرار شد با مساعدت بانک‌های عامل و برخی مدیران اجرایی مشکلات این واحدها برطرف شود.
وی با بیان اینکه در این استان نیازمند یک نگاه مهربانانه و حمایتی جدی از بخش تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری هستیم، خاطرنشان کرد: نباید با تفسیر قوانین و مقررات به ضرر سرمایه‌گذاران در پیش پای آنها سنگ‌اندازی کرده و یا بخواهیم یک فضای مایوس‌کننده و ناامیدی را ایجاد کنیم.  
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها را به پرهیز از نگاه بخشی فراخواند و گفت: باید با نگاه ملی و استانی راهکار منطقی را در جذب و حمایت از سرمایه‌گذاران مدنظر قرار دهیم به طوری که تمامی مصوبات کمیته حمایت قضائی و تسهیل باید بدون استعلام مجدد از تهران اجرایی و عملیاتی شده و تاخیر و تعللی در این حوزه ایجاد نشود.  
خدادادی لازم‌الاجرا بودن تمامی این مصوبات را به همه مدیران گوشزد کرد و افزود: تاخیر و تعلل در اجرای این مصوبات مستوجب تعقیب کیفری است.
وی بیان کرد: اخیرا یکی از مدیران بانک‌ها به دنبال تاخیر و تعلل در اجرای مصوبات کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری با تشکیل پرونده تحت تعقیب قرار گرفته و ما بدون اغماض و گذشت سعی خواهیم کرد به شکل روشن و صریح با خاطیان برخورد کنیم.  
معاون امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اردبیل‌ قصور آشکار این مدیر بانکی را در دهن کجی به مصوبه کمیته حمایت قضائی یادآور شد و تصریح کرد: در حالی که استان اردبیل یک استان مستعد در حوزه کشاورزی است اما گاه مدیران و مسئولان با دید مساعد به فعالان این بخش نگاه نمی‌کنند و این شرایط به وجود آمده عقب‌ماندگی واقعی را رقم زده است.

خدادادی برخی نارضایتی‌ها را از این مجموعه بانکی به دلیل اجرا نشدن دقیق مصوبات و همراهی با مراجعین یادآور شد و خاطرنشان کرد: نیازی نبوده که این مدیربا استعلام از تهران بخواهد اجرای مصوبات ما را به تاخیر اندازد که این امر یک شرایط متفاوتی را رقم زده تا ما با تشکیل پرونده کیفری این موضوع را مورد پیگیری قرار دهیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.