رامین معبودی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این طرح 17 پایگاه امداد و نجات شامل 12 پایگاه ثابت ، چهار پایگاه موقت و یک پایگاه کوهستان در استان فعال خواهند بود.
وی با اشاره به اینکه چهار پایگاه موقت در چهار شهرستان استان دایر می شود اظهار کرد: این پایگاه ها در سرچشمه مشگین شهر ، سه راهی بران - پارس آباد ، بودالالوی اردبیل و هشتجین خلخال مستقر خواهند شد.
او همچنین با اشاره به اینکه بالگرد هوایی در طول طرح در اردبیل مستقر می شود گفت: بالگرد هوایی علاوه بر استان اردبیل به استان های غرب کشور هم خدمات رسانی خواهد کرد.
وی اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بکارگیری 17 دستگاه خودرو آمبولانس، 10 دستگاه خودرو ست نجات و 10دستگاه خودرو کمک دار در خدمت هموطنان خواهند بود.
معبودی اظهارامیدواری کرد مردم با رعایت اصول استاندارد و رعایت نکات ایمنی در مباحث پیشگیری از حوادث فعال باشند تا حوادث به حداقل برسد.
استان اردبیل جزو 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت ها و تلفات های زیادی بر جای می گذارد.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.