علی نعمتی منصور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بارندگی های رگباری شدید همراه با رعد و برق های مدام بهار امسال علاوه بر وارد کردن خسارت سنگین به شبکه های برق رسانی شهری و روستایی به لوازم و امکانات برقی مردم نیز آسبب زده است.
او اظهار کرد: خسارت دیدگان با مراجعه به این شرکت و معرفی به شرکت بیمه طرف قرارداد، می توانند خسارت وارده را دریافت کنند.
وی گفت: شرکت توزیع نیروی برق این شهرستان در سال گذشته و امسال با هدف جبران بخشی از خسارات وارده به مردم از سوی حوادث مربوط به رعد و برق های شدید اقدام به بیمه ساختمان های شهری و روستایی کرد.
وی افزود: با توجه به وقوع حوادث طبیعی ناشی از بارندگی های شدید بهار امسال طرح بیمه لوازم برقی توانسته بخشی از خسارات وارده به مردم منطقه را جبران کند.
وی همچنین از راه اندازی سامانه فروش اینترنتی انشعاب برق و ثبت خسارت وارده از سوی حوادث طبیعی به مشترکین و متقاضیان انشعاب خانگی ، تجاری صنعتی و سایر خدمات در شرکت توزیع نیروی برق خلخال خبرداد و گفت: این کار برای اولین بار به عنوان نخستین شهرستان استان اردبیل در خلخال اجرا می شود.
او گفت: با راه اندازی این سامانه و مراجعه به سایت شرکت توزیع نیروی برق از این پس نیازی به مراجعه مستقیم و حضوری متقاضیان انشعاب برق و یا درخواست کنندگان دریافت خسارت حوادث و سایر خدمات مربوط به شرکت توزیع نیروی برق شهر خلخال و یا مراکز بخش های تابعه این شهرستان نیست.
استان اردبیل جزو 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت ها و تلفات های زیادی بر جای می گذارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.