رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اردبیل گفت: رویکرد شورای شهر تقویت فعالیت‌های آب و فاضلاب است به طوری که ایجاد بسترهای مناسب توسعه‌ای در این بخش نیت و آرزوی ماست.
علیرضا غریبی در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: فعالیت چشمگیری را در سطح شهر در حوزه عمران و آبادانی و بهسازی معابر، کوچه‌ها و خیابان‌ها شاهد هستیم که انتظار می‌رود با تداوم این کار تا پایان فصل کاری اسباب رضایتمندی بیشتر مردم فراهم آید.  
وی با بیان اینکه در این رویکرد عمران و آبادانی شهرداری و شورای شهر انتظار می‌رود دستگاه‌های خدمات‌رسان نظیر آب و فاضلاب شهری با هماهنگی بهتر مانع از موازی‌کاری‌ها و حفاری‌های بی‌مورد شوند تا درفصل حضور گردشگران زمینه نارضایتی و گله‌مندی آنها فراهم نیاید.  
عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: در سطح شهر اردبیل که بیشتر شبیه کارگاه عمرانی است شهرداری با توانی مضاعف عملیات آسفالت‌ریزی و زیرسازی را انجام می‌دهد و کیفیت آسفالت‌های ریخته شده در ماه‌های اخیر بسیار بالا رفته و انتظار می‌رود این فرآیند با توجه به محدودیت فصل کاری در اردبیل با قوت و قدرت و سرعت بیشتری ادامه پیدا کند.  
غریبی به نشست اخیر اعضای شورای شهر اردبیل با مسئولان آب و فاضلاب شهری اشاره و تصریح کرد: سرپرستی این شرکت در یک تعامل و همکاری مناسب با شورای شهر و شهرداری سعی در توسعه طرح‌های فاضلاب و تقویت شبکه آبرسانی دارد که در این زمینه ما نیز براساس مقررات و قوانین یاریگر این مجموعه خواهیم بود.
وی به بازدید اعضای شورای شهر از تصفیه‌خانه آب و فاضلاب در روزهای آینده اشاره کرد و گفت: با این بازدید سعی خواهیم کرد تا با وحدت رویه و هماهنگی بیشتر به همدیگر در مسیر خدمت‌رسانی بهتر به مردم یاری و مدد رسانیم.
رئیس کمیسیون عمران شورای شهر اردبیل رویکرد شورای شهر را در تقویت فعالیت‌های آب و فاضلاب یادآور شد و بیان کرد: ایجاد بسترهای مناسب توسعه‌ای در این بخش نیت و آرزوی ماست و قطعا با هماهنگی و همکاری شهرداری و شرکت آب و فاضلاب نتایج به دست آمده نیز مطلوب و مناسب خواهد بود.
غریبی گفت: هماهنگی شهرداری با شرکت آب و فاضلاب شهری مانع از حفاری‌های بی‌مورد و دوباره‌کاری در امر بهسازی و آسفالت‌ریزی خواهد شد. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.