مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: با بهبود شرایط جوی عملیات روکش آسفالت 256 کیلومتر از راه‌ها و محورهای مواصلاتی استان اردبیل آغاز شد.  
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی رحمتی در مراسم آغازین طرح بهسازی و روکش آسفالت راه‌های مواصلاتی در اردبیل اظهار کرد: با تامین اعتبار از محل بودجه سال 96 و با کمک فرمانداری‌ها در همه شهرستان‌های استان عملیات روکش را انجام می‌دهیم.  
وی به نزدیکی ایام مسافرت‌های تابستانی و ضرورت مرمت، بهسازی و نگهداری جاده‌های استان اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: بخشی از جاده‌های استان اردبیل از لحاظ آسفالت عریان و فقیر به نظر می‌رسند که ما سعی داریم با این عملیات روکش بخشی از این ضعف و نارسائی‌ها را برطرف کنیم.  
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: از 256 کیلومتر عملیات روکش که پیش‌بینی شده است 159 کیلومتر به عنوان راه اصلی و مابقی نیز در مناطق روستایی اجرایی و عملیاتی خواهد شد.  
رحمتی تصریح کرد: ما با بیش از 20 دستگاه ماشین‌آلات و امکانات راهداری برنامه‌های عمرانی خود را در جاده‌های استان انجام می‌دهیم تا به سرعت بتوانیم این برنامه را اجرایی و عملیاتی کنیم.

وی در مورد بودجه 97 و ضرورت توجه فرمانداران به تامین اعتبار کافی در حوزه راهداری و نگهداری از این جاده‌ها و مسیرها گفت: با کمکی که فرمانداران در تامین اعتبار به ما خواهند کرد تلاش می‌کنیم تا در بودجه سال 97 نیز در حوزه روکش آسفالت، بهسازی و نوسازی اقداماتمان را به خوبی انجام دهیم. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.